Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، آتش سوزی در طبقه منفی چهار وزارت نیرو همچنان شعله ور است و آتش نشانان احتمال ریزش این ساختمان را اعلام کرده اند.
 
در ادامه این گزارش می‌توانید آخرین اخبار حادثه آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو را پیگیری کنید.
آتش همچنان در طبقه منفی 4 ساختمان وزارت نیرو شعله‌ور است(ساعت09:47)
 
سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد:روز گذشته(دوشنبه) حادثه آتش سوزی در طبقه منفی 4 ساختمان اداری 8 طبقه وزارت نیرو واقع در خیابان ولیعصر(عج) اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در ادامه افزود:با گذشت یک روز از حادثه آتش سوزی ساختمان وزارت نیرو، نیروهای آتش نشانی در حال تخلیه ساختمان هستند و به نظر می‌رسد که آتش در طبقه منفی 4 ساختمان مذکور همچنان شعله ور است.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در پایان بیان کرد: هنوز نتوانستیم دود را تخلیه کنیم و به مرکز آتش سوزی برسیم و آتش نشانان در حال انجام عملیات اطفای حریق هستند.
احتمال ریزش ساختمان وزارت نیرو وجود دارد/ 3 بار به ساختمان هشدار داده شده بود(ساعت08:45)
 
محمدعلی نجفی شهردار تهران صبح امروز(سه شنبه) در حاشیه بازدید از روند اطفای حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو در ‏خیابان ولیعصر(عج) تهران اظهار کرد:‏ این ساختمان از ساعت ۱۰ صبح دیروز دچار آتش سوزی شده و آتش سوزی تاکنون ادامه دارد. ‏
 
وی افزود: مشکلی که آتش نشانان داشتند آن بود که مرکز آتش سوزی در طبقه منهای چهار بوده و این طبقه عمدتاً به عنوان بایگانی شرکت ‏استفاده می‌شده است، از این رو حجم زیادی اسناد، مدارک و کاغذ در این طبقه انباشه شده است. ‏
 
نجفی تصریح کرد: آتش ۱۰۰ در صد کنترل نشده و بخشی از قسمت غربی ساختمان هم کمی نشست کرده است و ترک‌هایی در ورودی پارکینگ ساختمان ‏به چشم می‌خورد. ‏
 
وی افزود: ساختمان‌های اطراف در ضلع جنوبی غربی و شرقی به خصوص خوابگاه دانشجویان شهید بهشتی با حدود ۱۵۰ نفر دانشجو ‏بلافاصله تخلیه شده است و در بقیه موارد نیز ساکنان به محل‌های امن و هتل‌ها منتقل شدند. ‏
 
نجفی تصریح کرد: ممکن است یک بخشی از ساختمان به صورت کامل دچار ریزش شده و یا نشست جدی در ساختمان صورت گیرد و یک ریزش ‏مختصر در بخش دیگری از ساختمان را شاهد باشیم. ‏

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست ارزیابی اولیه بارندگی‌های اخیر با اشاره به احتمال بارش‌های جدید در استان، بر نظارت و ارزیابی ایمن سازه‌های آبی و خاکی تاکیدکرد و اظهار داشت:خوشبختانه در یک ماه گذشته استان شاهد بارش‌های خوبی بود و همین امر باعث ذخیره آب در سازه‌های آبی و خاکی سطح استان شد.
 وی ادامه داد: با توجه به احتمال بارش‌های جدید نیاز است اقدامات لازم برای ارزیابی، ایمن سازی و تخلیه آب سازه‌های آبی خاکی توسط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صورت گیرد و در این زمینه بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به احتمال حوادث ثانویه در مخاطره بارندگی و سیلاب، افزود: شهرداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید و دستورات لازم برای ایمن سازی آن را ارائه کنند.
مدیرکل بحران در خصوص قنوات و چاه‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل نیز خواستار تسریع در امدادرسانی توسط جهاد کشاورزی شد و گفت کشاورزان، باغداران و مالکان قنوات جهت پیگیری و ثبت خسارت می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی مناطق خود مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری