Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@09:26:05 GMT

برگزاری 80 نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۵۰۶۰

برگزاری 80 نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در لرستان

سیدسجاد راستخانه، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در تشریح برنامه‌های این اتحادیه دانش‌آموزی، گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه «مدرسه انقلاب» همانند سال‌های گذشته در مدارس استان برپا شده است.
وی با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه انقلاب در سطح مدارس، افزود: فعال‌سازی انجمن اسلامی مدرسه و نقش‌آفرینی در برنامه‌های جریان‌ساز از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان با بیان این‌که در برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب بخش محتوایی مهم‌ترین بخش نمایشگاه است، ادامه داد: پایه بخش محتوایی مطالعه و تحقیق در این زمینه است.
راستخانه با اشاره به این‌که تولید محصول دیگر رویکرد نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب است، اضافه کرد: تولید محصولات و دست‌سازه‌های دانش‎آموزی ازجمله موضوعات مورد تاکید در برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان لرستان عنوان کرد: محور برنامه‌های نمایشگاه در سه بخش «دیروز ما»، «امروز ما» و «فردای ما» خلاصه شده است و شعار امسال نمایشگاه نیز «انقلابی می‎مانیم» است.

راستخانه با اشاره به این‌که در بخش «دیروز ما» موضوعاتی چون رستاخیز سقوط با موضوع بررسی و نمایش فساد اقتصادی، سیاسی، وابستگی و سلطه‌پذیری در دوران پهلوی بررسی می‏‌شود، ادامه داد: پرچم‌داران پایداری با موضوع پرداختن به شخصیت، زندگی‌نامه مبارزات بزرگان انقلاب، شهر انقلابی من، با محوریت سوابق و اقدامات انقلابی مردم استان، بررسی ترورها و عملیات‌های تروریستی دهه 1360 و بررسی نقش منافقین در ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان لرستان با اشاره به اجرای بخش رویش‌ها نیز اظهارکرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های علمی و فناوری، فرهنگی، اجتماعی، معنوی در این بخش به دانش‎‌آموزان معرفی می‌‏شود.
راستخانه با اشاره به بخش «دیوار فریاد» در نمایشگاه مدرسه انقلاب عنوان کرد: استکبارستیزی، دشمن‌شناسی، شناخت عرصه‌های نفوذ دشمن و راه‌های مقاله با آن، خیزش‌های مردمی بیداری اسلامی، عرصه‌های درگیری با اسکبار بر اساس بیانات امام خامنه ای در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.
راستخانه از شناسایی دانش‌آموزان مستعد و اقدام به تشکیل گروه‌های مطالعاتی درباره موضوعات نمایشگاه خبرداد و گفت: هر یک از این دانش‌آموزان می‎توانند نتایج مطالعات خود را در غرفه مرتبط با این موضوع به مخاطبان ارائه دهند و هدف اصلی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس را گفتمان‌سازی و جریان‌سازی حول انقلاب اسلامی در مدارس توسط دانش‌آموزان دانست.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دراین برنامه که با حضور فرماندار وجمعی از مسئولان شهر محلات برگزار شد حدود ۴۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم از کلیه مدارس شهری و روستایی شهرستان محلات حضور داشتند.

اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و اهدای هدیه به کلیه دانش آموزان از برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

لازم به ذکر است جشن عبادت این دانش آموزان در دی ماه برگزار شده بود و امروز شروع روزه داری در ماه میهمانی خدا را جشن گرفتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • برگزاری امتحان شبه نهایی برای دانش آموزان غیرقانونی نیست
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • برگزاری آیین شکرانه دانش‌آموزان میدان ۱۴ صفر ۲ خراسان رضوی
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • آغاز ساخت چهار مدرسه در خنداب
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برگزاری آیین آلاله‌های سرخ، نکوداشت روز شهدا در بافق