Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@01:46:57 GMT

انتشار رمانی با موضع دلهره های یک جنین

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۵۴۰۶

انتشار رمانی با موضع دلهره های یک جنین

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، مک یوون که با رمان‌هایش جوایز متعددی را از آن خود کرده، در این کتاب اوج خلاقیت و چیره‌دستی‌اش را نشان داده است.

راوی داستان، جنینی در شکم مادر است. او با درکی که از فضای پیرامونی خود دارد، متوجه می‌شود که مادر و عمویش توطئه‌ای را علیه پدرش تدارک دیده‌اند. هرچه زمان می‌گذرد، ترس و دلهرة این جنین از آیندة نامعلومش بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حتی می‌کوشد تا جایی که می‌تواند بر روند اتفاقات تاثیر بگذارد…

این کتاب در سال ٢٠١٦ منتشر شده و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

مک یوون انگلیسی خالق ١٦ کتاب داستانی است. رمان تاوان او که در سال ٢٠٠١ منتشر شد، جایزه انجمن ملی منتقدان کتاب و جایزة ادبی دبلیو. اچ. اسمیت را به دست آورد. رمان آمستردام وی موفق به دریافت جایزة ادبی بوکر شد و کودک زمان نیز جایزة ویت‌بِرد را از آن خود کرد. مجلة تایم او را در فهرست ٥٠ نویسندة بزرگ بریتانیا از ١٩٤٥ به این سو قرار داده است.

پردۀ حائل اثر یان مک یوون با ترجمۀ سیامک دل‌آرا توسط نشرکتاب پارسه در ٢٠٠ صفحه با قیمت 18 هزار تومان منتشر شد.

502

پردۀ حائل سیامک دل‌آرا یان مک یوون رمان تاوان جایزة ادبی دبلیو. اچ. اسمیت سیامک دل‌آرا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب برای انتخاب بهترین رمان و مجموعه داستان کوتاه فارسی منتشر شد.

ناشران و نویسندگان برای شرکت در این جایزه ادبی تا ۳۱ خرداد فرصت دارند تا سه نسخه از هر عنوان رمان یا مجموعه داستان چاپ اول خود که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایران منتشر شده را به دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین ناشران و نویسندگانی که چاپ اول اثرشان در بازه زمانی اول ژانویه ۲۰۲۱ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ در خارج از ایران منتشر شده است، می‌توانند با ارسال فایل الکترونیکی (PDF) کتاب و یا با ارسال پستی سه نسخه چاپ شده اثر تا تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ در این دوره جایزه حضور داشته باشند.

آیین‌نامه جایزه مهرگان ادب زبان مادری با هدف تشکیل هیات‌های داوری با حضور منتقدان ادبی و نویسندگان بومی زبان‌های مادری در دست تغییر است از این رو فراخوان این بخش از جایزه مهرگان ادب کمی به تأخیر افتاده و متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتشار فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم (علم برای همه)

همچنین فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم (علم برای همه) برای انتخاب بهترین کتاب علمی- زیست‌محیطی، برترین تشکل زیست محیطی (NGO) و اثرگذارترین شخصیتِ محیط زیست ایران منتشر شد.

ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌های‌شان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده است می‌توانند سه نسخه از کتاب‌های خود را تا ۳۱ خردادماه به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (NGO)ها دعوت می‌کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین فعالیت‌های خود در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. ذکر این نکته ضروری است که توضیح نوشتاری فعالیت‌ها حداکثر در پانصد کلمه و گزارش تصویری نیز حداکثر در ۴ دقیقه پذیرفته می‌شود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه ۱۴۰۳ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعه آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، داوران جایزه مهرگان علم و یا تشکل‌های فعال در عرصه محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. شخصیت برگزیده در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با اتفاق آرای داوران انتخاب می‌شود.

دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه شخصیتی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام، شرح حال مختصر و فهرستی از مهم‌ترین آثار و یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6081189 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • با ۸ منبع پنهان گاز متان روی زمین آشنا شوید
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟