Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قائم‎شهر در سکوت کامل خبری و بدون اطلاع خبرنگاران و نبود مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قائم‎شهر در سالن اجتماعات فرمانداری قائم‎شهر شب گذشته درحالی برگزار شد که این مراسم بدون اطلاع به خبرنگاران و همچنین بدون حضور دهیاران و مسئولان ادارات شهرستان قائم‎شهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم محمدحسین عموئی فرزند سردار شهید موسی عموئی پس از حدود دو سال تلاش در مسئولیت بخشداری قائم‎شهر بصورت کاملا محرمانه و یکباره در پنجمین روز دهه مبارک فجر تودیه شد و جای خود را به مهدی حمزه‎خانی بخشدار سابق سوادکوه و فرزند شهید علی‎آقا حمزه‌خانی داد.

 

مهدی محمدی فرماندار شهرستان قائم‎شهر در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قائم‎شهر، اظهار کرد: از تلاش‌های شبانه‎روزی و عملکرد قابل قبول مهندس عموئی قدردانی کرد و برای ادامه فعالیت وی آرزوی توفیق داشت.

وی افزود: صندلی مسئولیت بر کسی وفا نخواهد کرد و هر مسئولی باید با نگاه اینکه مسائل را درست عمل کند تا بعد از آن برای مردم یادگاری به ارمغان بگذارد و خدمت صادقانه باید در اولویت مسئولان باشد که بعد از آن برای عدم فعالیت قبطه نخورند.

فرماندار قائم‎شهر خاطرنشان کرد: برای اجرای فعالیت‌ها نیاز است که مدیر دستگاه قانون را خم کند و بدنبال راه‌حلی برای حل امورات باشد نه اینکه بخواهد قانون‌گریزی کند و معضلات مردم باید در اصول قانونی بررسی شود.

این مسوول در پایان نیز بیان کرد: مهندس عموئی در این مدت فعالیت‌های خوبی اجرا کرد و باید آقای حمزه‌خانی پروژه‌های نیمه کاره کنونی را با قدرت بیشتری را پیش‌بگیرد و قائم‌شهر نیز بعنوان بزرگترین بخش در کشور کار سنگینی است که باید با شناخت به مناطق بدنبال جذب مردم و حل معضلات منطقه باشند.
محمدحسین عمویی نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه دو ساعت قبل از این مراسم خبردار شدم، اظهار کرد: دو ساعت قبل جناب فرماندار با اطلاع از اینکه برادر من آقای حمزه‌خانی بعنوان بخشدار قائم‌شهر انتخاب شدند بنده را از این مراسم با خبر کردند.

وی افزود: ضمن تبریک به جناب حمزه‎خانی بعنوان بخشدار جدید امیدوارم ایشان نیز همانند بنده و آقای مولایی بخشدار قبلی عمر مسئولیتی‌شان دو ساله نباشد و بتواند برنامه‌های خود را با قدرت به اجرا برساند.

بخشدار سابق قائم‎شهر با تشکر از امام جمعه شهرستان قائم‎شهر و روسات ادارات، بیان کرد: در این دو سال اتفاقات سختی را لمس کردیم وبا کمک برخی از ادارات بدنبال محرومیت‌زدایی بودیم و همنچنین از لحاظ وضعیت بهداشتی نیز توانستیم کارهای خوبی در سطح روستاها انجام دهیم.

عموئی خاطرنشان کرد: برای بخش کشاورزی بدنبال اصلاح الگوی کشت در شهرستان بودیم که امیدواریم برادر ما جناب آقای حمزه‌خانی به این مورد اهمیت بدهد تا کشاورزان دغدغه‎ای در این امور نداشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه از همه همکاران و فرماندار قائم‎شهر که بنده را در این دوسال یازی کردند تشکر می‌کنم، تصریح کرد: شهرستان قائم‎شهر یکی از بزرگترین بخشداری های کشور است و کارهای زیادی برای رفع مشکلات منطقه باید انجام داد که امیدوارم آقای حمزه‎خانی در این مسئولیت موفق باشند و بتوانند به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این مراسم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره نظام بانکی، مدیران و جمعی از کارکنان بانک سینا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات این بانک برگزار شد.

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شایسته و ماندگار غلامرضا فتحعلی، بسیاری از دستاوردهای کنونی بانک سینا را مرهون زحمات و تلاش‌های تیم مدیریتی و نیروهای توانمند این بانک دانست و افزود: جایگاه بانک سینا در نظام بانکی کشور بیانگر آن است که این بانک می‌تواند به یک بانک نوآور تبدیل شود.

دهقان در ادامه تصریح کرد: بانک سینا باید با اتکا به فناوری روز و استقرار نظام بانکداری جامع و بکارگیری فناوری‌های مالی نوین در راستای کسب موفقیت‌های مطلوب، به بانکی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با اشاره به نقاط قوت بانک سینا، گفت: بانک سینا یک بانک جوان است که با تحول در ساختار و عملکرد، می‌تواند گام‌های مؤثرتری در تثبیت جایگاه برند و ثبت اعتبار بیشتر در نظام بانکداری بردارد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان ساخت: خدمات بانکداری، در حال گذار از یک فضای سنتی به سمت ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین است و بانک سینا باید با تکیه بر علم «هوش مصنوعی»، فعالیت‌های فیزیکی را به حداقل رسانده و یک بانک نوآور در ارائه خدمات شود.

علی ابدالی سرپرست جدید بانک سینا نیز در سخنانی تأکید کرد: حصول موفقیت در هر مجموعه‌ای، جز با خرد جمعی و مشارکت همگانی به دست نمی‌آید و با مرور توفیقات بانک سینا در دوره‌های گذشته، کار دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تلاش‌ بیشتر، بر حفظ وضعیت فعلی و ارتقای آن به شرایط بهتر کوشا باشیم.

همچنین غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل سابق بانک سینا گزارشی از عملکرد دوساله گذشته بانک سینا ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، حکم انتصاب سرپرست جدید بانک سینا از سوی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به علی ابدالی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند