Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@03:35:39 GMT

قیمت خرید سربازی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۵۷۴۰

قیمت خرید سربازی مشخص شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۷، با تصویب جدول جریمه سربازان غائب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه طبق سنوات گذشته موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین، نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند که کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از ۸ سال غیبت دارند را با پرداخت جریمه معاف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل واریز می‌شود.

براساس این مصوبه، مشمولان غائب زیر دیپلم ۱۰۰ میلیون ریال،‌ مشمولان غائب دیپلم ۱۵۰ میلیون ریال،‌ مشمولان غائب فوق دیپلم ۲۰۰ میلیون ریال، ‌مشمولان غائب لیسانس ۲۵۰ میلیون ریال، مشمولان غائب فوق لیسانس ۳۰۰ میلیون ریال، ‌مشمولان غائب دکترای عمومی علوم پزشکی ۳۵۰ میلیون ریال، ‌مشمولان غائب دکترای تخصصی غیر علوم پزشکی ۴۰۰ میلیون ریال و ‌مشمولان غائب دکترای تخصصی رشته‌های علوم پزشکی و بالاتر ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شد.

براساس بند ۱ بند ب تبصره ۱۱، به ازای هر سال غیبت مازاد بر ۸ سال،‌ ۱۰ درصد مبالغ جریمه پایه، اضافه و مدت غیبت بیش از ۶ ماه، یکسال محسوب می شود.

براساس مصوبه دیگر مجلس در بند ۲  بند ب تبصره ۱۱ مذکور برای مشمولان متاهل ۵ درصد و برای مشمولان دارای فرزند نیز به ازای هر فرزند ۵ درصد از مجموع مبلغ هزینه کسر می‌شود.

گفتنی است از ۲۱۹ نماینده حاضر در مجلس، ۱۲۵ رای موافق، ۷۲ رای مخالف و ۸ رای ممتنع به مصوبه فوق داده شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد

باشگاه روستوف ابتدای فصل محمد محبی را با پرداخت ۶۵۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا خریداری کرد و با این بازیکن قرارداد سه ساله امضا کرد. ملی پوش استقلالی به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و حال آبی‌ها در صورتی که خواهان بخدمت گیری دوباره این بازیکن هستند باید مبلغ اعلام شده را به حساب روس‌ها واریز کنند.

باشگاه استقلال بر اساس توافقی که با سانتاکلارا امضا کرده بود، می‌توانست با واریز ۶۵۰ هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا محمد محبی را قطعی خریداری کند، اما از آنجایی که باشگاه استقلال مبلغ خرید قرضی محمد محبی را به حساب باشگاه پرتغالی واریز نکرد، این باشگاه توافق با استقلال را زیر پا گذاشت و در نهایت این بازیکن را به روس‌ها فروخت.

بر اساس قوانین جدید در فوتبال ایران باشگاه‌های ایرانی برای بخدمت گیری لژیونر‌ها باید آنها را قطعی خریداری کنند.

tags # محمد محبی ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • مشمولان طرح کالابرگ فجرانه این خبر مهم را حتما بخوانند
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات