Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:54:23 GMT

تجهیز بیمارستان فیروزآبادی توسط اوقاف

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۵۸۴۶

تجهیز بیمارستان فیروزآبادی توسط اوقاف

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد:برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر را کمک به بیماران صعب‌العلاج، کمک به بیماران بی‌بضاعت، کمک به حوزه‌های علمیه و کمک به بیمارستان امام حسین(ع) و شبکه بهداشت از محل  موقوفه سیف‌الدوله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کمک به دانش‌آموزان، اطعام نیازمندان از محل موقوفه سیف‌الدوله و توزیع سبد کالا از محل این موقوفه در برنامه قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از عرضه نان رایگان از محل خیرات و مبرات در استان طی ایام دهه فجر خبر داد و افزود:‌ کمک به بیماران صعب‌العلاج از محل موقوفه حاجی خان بکایی و کمک به حوزه‌های علمیه از محل موقوفه حاجی خان بکایی در دستور کار است.

کاروند بیان کرد: خرید دستگاه الکتروکوتر جراحی، ابزار شوی اتوماتی، دستگاه پمپ اتم مدل 1235 و دستگاه تله مانیتور برای بیمارستان فیروزآبادی از محل موقوفه فرمان‌فرماییان انجام شد.

وی به توزیع سبد کالا از محل موقوفه حاج تقی دباغی و بانو اعظم میرزاده در روز 12 بهمن در دفتر امام جمعه تویسرکان اشاره کرد و افزود: اعزام سه اکیپ دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و پزشک بانوان برای ویزیت رایگان از محل موقوفه سیدیدالله فاطمی طی 16 و 17 بهمن ماه به روستای عنبرقنبر انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ساخت 10 حمام برای نیازمندان از محل موقوفه امیرنظام در روستاهای ازون دره شاوه، احمدآباد و نورآباد خبر داد.

انتهای پیام/ب

تجهیزبیمارستان فیروز آبادی تویسرکان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهریادآور شد، هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود