Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش پارسینه، ساختمان اداری(نیروی برق) ساعت ۱۰ روز گذشته دچار حریق شد که براساس اعلام سخنگوی سازمان آتش نشانی، طبقه منهای چهار ساختمان(محل بایگانی اسناد) دچار آتش سوزی شده است.
به رغم گذشت ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه، هنوز آتش مهار نشده و آتش نشانان همچنان مشغول تلاش برای مهار کامل این آتش با توجه به اینکه در طبقه منهای ۴ ساختمان بوده و دسترسی به آن سخت است، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این درحالی است که روز گذشته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، خبر از مهار این آتش سوزی داده بود.

همچنین مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز دیروز گفت که این حادثه ۷ مصدوم داشته است.

درهمین ارتباط، محمدعلی نجفی صبح امروز با حضور در محل حادثه، از نزدیک در جریان نوع حادثه حریق و همچنین عملیات امدادی قرار گرفت.

محمدعلی نجفی دراین خصوص گفت : با توجه به اینکه دسترسی به محل و کانون اصلی آتش سوزی سخت است، حریق همچنان ادامه دارد و امکان نشست و یا تخریب بخشی از ساختمان نیز وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران صبح امروز(سه شنبه) به خبرنگار ایرنا گفت: طبقه منهای چهار این ساختمان اداری که دبیرخانه و بایگانی مرکز است، دچار حریق شده است.

سید جلال ملکی با اشاره به اینکه عملیات اطفا حریق از همان لحظه اولیه آغاز و همچنان ادامه دارد، افزود: شب گذشته به منظور ایمنی منطقه، ۵ ساختمان مسکونی و تجاری مجاور محل حادثه کاملا تخلیه شد.

وی اظهار کرد: آتش سوزی بایگانی ساختمان خاموش شده، ولی با بررسی آتش نشانان مشخص شد که این قسمت به وسعت ۳۰۰ مترمربع امکان وقوع آتش سوزی مجدد را دارد و به همین منظور آتش نشانان تصمیم گرفتند که از ساعات عصر روز گذشته عملیات تخلیه دود و ایمن سازی محل را از سر بگیرند.

به گفته ملکی، از شب گذشته با توجه به افزایش درجه حرارت تصمیم گرفته شد که نیروهای آتش نشانی محل را ترک کنند و تجهیزات اطفایی در محل مشغول فعالیت باشند.

ملکی تصریح کرد: هیچ گونه تهدیدی مبنی بر آتش سوزی در محل حادثه وجود ندارد اما به دلیل وسعت و حجم زیاد راهروها و تنگی مسیرها، عملیات تخلیه دود و ایمن سازی محل تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد و هیچ گونه نگرانی برای تخریب این ساختمان وجود ندارد.

در همین حال، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: از شب گذشته تاکنون عوامل انتظامی در محل مستقر شدند و تا شعاع ۱۰۰ متری این ساختمان تخلیه شده است.

محمدرضا علیپور افزود: از شب گذشته تا کنون عوامل نیروی انتظامی در محل حادثه مستقر شدند تا از هر گونه تهاجم احتمالی به ساختمان جلوگیری شود.

وی ادامه داد: از ابتدای صبح امروز از نقطه ۱۵۰ متری حادثه در محدوده خیابان ولیعصر و کریمخان عوامل راهنمایی و رانندگی مستقر هستند تا آتش نشانان بتوانند به کار خود ادامه دهند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران تصریح کرد: تمامی ساختمان‌ها تا شعاع ۱۰۰ متری محل حادثه تخلیه شدند و یک خوابگاه دانشجویی در نزدیکی محل حادثه وجود دارد که ۱۳۰ دانشجو در آن حضور داشتند که با هماهنگی‌های انجام شده توسط وزارت علوم به اسکان‌های دانشجویی دیگری منتقل شده اند. 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته

به گزارش همشهری آنلاین، محمد شاهین خواه شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲ تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده است.

او افزود: از ابتدای وقوع این حادثه، همکاران من در محل حضور داشته اند و همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات می‌کنند.

شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲ تهران ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۴ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه لودر در محل در حال فعالیت هستند.

شاهین خواه گفت: بخش زیادی از این گل و لای از محل خارج شده و معبر به‌زودی و تا دقایقی دیگر بازگشایی می شود.

کد خبر 849104 برچسب‌ها سيل بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • وزیر امور خارجه: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت