Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  جواد صلواتی شهردارامامزاده عبداله گفت: شهرداری امامزاده عبداله در راستای بهرمندی شهروندان برای سهولت در رفت وآمد مناسب شهری، امسال خیابان‌های محمدرسول اله، اطراف میدان شهدا، مسکن مهر، محله کاسمده وچند کوچه سطح شهر را در با بیش از یک میلیارد تومان آسفالت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:برای ساخت یادمان شهیدکارگر، شهرداری امامزاده عبداله حدود ۱۱۷ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ر

ساخت یادمان شهید کارگر در آمل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نوبخت شنبه شب در همایش تجلیل و تکریم شوراهای شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک روز ملی شوراها گفت: شوراهای اسلامی به عنوان بازوان دولت، با تکیه بر سه کلیدواژه توافق، عدالت و نظم اجتماعی نقش بسزایی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، نظارت و هدایت بر قانون و در نتیجه تحقق گفتمان عمران در کرامت شهر دارند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رشد، توسعه، پیشرفت منافات ندارد و نگاه اعتقادی ما مبنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب، کارو تلاش جهادی بامکتب شهید سلیمانی است، افزود: شهرستان ساری دارای ۳هزارو ۲۴۸ کیلومتر مربع مساحت، ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت ،۶ بخش، ۶ شهر، ۲۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی و مرتع، ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۳ کیلومتر ساحل، ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی، بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۶۲۱ مرکز آموزشی و ۴۷ هزار دانشجو است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن قدردانی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۱۱۰۰ عضو شورای شهر و روستا به دنبال پیشرفت، آبادانی و توسعه مرکز استان هستند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته در مرکز استان خبر داد و افزود: ۸۰۰ پروژه به ارزش دو هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در طول دوسال گذشته در مرکز استان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نوبخت با تاکید بر اینکه مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان نیازمند اعتبارات ملی جهت بالندگی است، گفت: ساری مرکز تحولات استان است؛ سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۹ پروژه و ۴۱ دستگاه اختصاص یافت و انتظارداریم در برنامه‌ریزی‌ها به مرکز استان توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه کنار گذر شمالی، جاده ساری _تاکام و ساخت نیروگاه زباله سوز نیازمند اعتبارات کلان است، ادامه داد: اگر استانداری مازندران قیر رایگان به مرکز استان تخصیص دهد تا پایان سال در راستای نهضت آسفالت خدمات رسانی اقدامات شایسته ای به ثمر می‌رسد.

فرماندار مرکز استان به موضوع مولدسازی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: ۲۷ پلاژ در شهرستان ساری وجود که اگر یکی از این پلاژها مولد سازی شود بخشی از پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد.

کد خبر 6090501

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر