Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سنگالی استقلال،بامداد امروز وارد تهران شد تا برای نهایی شدن مذاکراتش با این تیم، اقدامات لازم را انجام دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مامه بابا تیام (متولد ۱۹۹۲) پرورش یافته آکادمی‌های ساسوئولو و اینترمیلان ایتالیا است. او در سال ۲۰۱۱، از اینتر و بدون انجام حتی یک‌ بازی به صورت قرضی راهی سری B شد تا در تیم آوِلینو توپ‌بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۲ به سریC رفت تا در‌تیم تیرول توپ‌بزند و‌ پس از آن‌ در ۲۰۱۳ و اینبار به صورت قطعی، دوباره راهی سری B شد تا به عضویت لانچیانو درآید.

مامه بابا تیام در سال ۲۰۱۴، عضو باشگاه یوونتوس شد اما در همان سال به صورت قرضی ابتدا به سودیترول رفت و پس از آن، دوباره پیراهن لانچیانو را پوشید.

مامه بابا تیام در سال ۲۰۱۵، راهی لیگ سطح اول بلژیک شد تا یک سال هم در “زولته وارگن” بازی کند. در سال ۲۰۱۶ به پائوک یونان پیوست و در ۲۰۱۷ نیز عضو تیم امپولی شد.

قرار داد این مهاجم ۲۵ ساله، در فصل جاری با باشگاه یوونتوس به پایان رسید و اواکنون به عنوان بازیکن آزاد برای عقد قرارداد با اسنقلال به ایران آمده است.

پست اصلی تیام وینگر چپ است اما قابلیت بازی در پست‌های وینگر راست و مهاجم نوک را نیز دارد.

او در سری آ ۱۵بازی یک گل، در سری بی ۵۵بازی یازده گل و در سری سی ۵۳بازی ده گل را به ثبت رسانده است.

ضمن اینکه سابقه بازی در لیگ اروپا را نیز دارد و در این مسابقات ۵بازی انجام داده است.

مهاجم سنگالی، در ژوپیر لیگ بلژیک نیز ۲۷بازی انجام داده و ۹گل به ثمررسانده است.

برنا

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، شنبه به مصاف برنلی می‌رود. مائوریسیو پوچتینو که علاوه بر مشکلات فنی، با مصدومیت‌های پرشمار هم دست و پنجه نرم می‌کند، دقایقی پیش در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مصدومان؟
چند دقیقه قبل گزارش کاملی منتشر شد و چند بازیکن دیگر هم به لیست مصدومان اضافه شدند. همچنان باید وضعیت بازیکنانی مانند چیلول را هم زیر نظر داشته باشیم. او امروز احساس ناراحتی کرد و تمرین نکرد. انزو هم هنوز نیامده و نمی‌دانم آماده است یا نه.

مصدومیت لاویا و از دست دادن ادامه فصل؟
شرایط واقعاً برای او سخت است. او فقط ۳۰ دقیقه در این فصل بازی کرده که بسیار ناراحت‌کننده است. این اتفاقات در فوتبال می‌افتند. او بارها به بازگشت نزدیک بود اما دچار مصدومیت دیگری می‌شد. خبری ناراحت‌کننده بود. امیدوارم قوی‌تر از همیشه برگردد.

بحران مصدومیت‌ها؟
تاکنون چنین چیزی را در طول دوران مربی‌گری‌ام ندیده بودم. بی‌‌سابقه است و نمی‌دانم چه بگویم. امیدوارم با موفقیت از این دوران گذر کنیم.

ماجرای هو شدن استرلینگ؟
حساسیت این موضوع اکنون کمی کمرنگ شده است. رحیم آرام است و رابطه‌اش با هواداران بهتر شده است. من مطمئنم هواداران او را دوست دارند و به‌جز برخی لحظات که از سر احساسات کارهایی انجام می‌دهند، در باقی مواقع از او حمایت می‌کنند. استرلینگ هم آنقدری حرفه‌ای است که پاسخ انتقادات را با سخت‌کوشی و درخشش در زمین بدهد.

نظرتان در مورد برنلی؟
آنها با آزادی زیادی بازی می‌کنند. یک تیم فیزیکی با سرعت خوب و بازیکنان جوان. در لیگ برتر بازی آسان پیدا نمی‌کنید و این هم مانند دیگر بازی‌ها دشوار است.

دیگر خبرها

  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • بایرلورکوزن برای ویکتور بونیفیس قیمت تعیین کرد: دست کم 55 میلیون یورو!
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • نامه اندریک به برادر 4 ساله‌اش دنیا را تکان داد