Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان مرکزی در اردو‌های راهیان‌نور شرکت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید فریدونی مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی ضمن تشریح آخرین وضعیت برگزاری اردو‌های راهیان نور دانشجویی استان مرکزی گفت: بسیج دانشجویی همانند سالیان گذشته برگزارکننده‌ی اردو‌های راهیان نور دانشجویی خواهد بود و ستاد راهیان نور با هماهنگی‌هایی از پیش بستر‌های لازم را برای ثبت‌نام و اعزام دانشجویان در دانشگاه‌های سراسر استان مرکزی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریدونی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان در اردو‌های راهیان نور اسفندماه شرکت داشته باشند افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ثبت‌نام دانشجویان خواهر و برادر از ۱۰ لغایت ۳۰ بهمن‌ماه در دفاتر بسیج دانشجویی انجام خواهد شد و اعزام‌ها از ۱۷ تا ۲۴ اسفند در قالب سه کاروان صورت می‌گیرد.

مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی هزینه ثبت‌نام را ۳۱ هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت: ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی تمام توان خود را به کار گرفته است تا با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند هزینه‌ی اردوی راهیان نور نسبت به سال گذشته ثابت بماند و هزینه‌ی دریافتی از دانشجویان به حداقل ممکن برسد.

وی در همین رابطه تاکید کرد: با توجه به اینکه بخشی از اعتبارات مالی این اردو از محل بودجه فرهنگی دانشگاه‌ها تأمین می‌شود فلذا ثبت‌نام صرفا از دانشجویان همان دانشگاه مقدور است.

فریدونی همچنین با اشاره به مصوبات جلسه قرارگاه استانی شهید علم الهدی افزود: در این جلسه با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان مقرر شد تا غیبت دانشجویان شرکت‌کننده در اردو‌های راهیان نور با تایید بسیج دانشجویی موجه محسوب شود.

مسئول ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی ضمن اشاره به اینکه شعار ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی توصیه اخیر حضرت آقا به جوانان یعنی «جای شهدا را پرکنید» است تصریح کرد: امسال اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی از یادمان شهدای گمنام استان مرکزی به همراه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس استان و با حضور و بدرقه مسئولان انجام خواهد شد و در طول اردو از ظرفیت اساتید دروس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، راوی و مبلغه‌های خواهر استفاده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده امسال دانشجویان استان مرکزی در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دوکوهه، شوش دانیال، فکه، بستان، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، طلائیه، خرمشهر، اروند، نهرخین، علقمه، شلمچه، موزه دفاع مقدس و مسجد جامع خرمشهر، معراج الشهدای اهواز و فتح المبین بازدید خواهند کرد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانشان با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار علی فضلی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به همراه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده بازدیدی از  یادمان های شهدای جنوب کشور انجام شد.

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانش با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت.

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

این بازدید که در سالروز عملیات سیدالشهدا برگزار شده بود سردار فضلی و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بین رزمندگان لشگر 10 در یادمان سیدالشهدا حضور یافتند و برای رزمندگان سخنرانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد