Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیر شمس دبیر اجرایی کنگره حضرت ام‌البنین (س) کانون مساجد در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص روند ارسال آثار به این کنگره ادبی گفت: تا دقایق اولیه صبح امروز، حدود 370 اثر در قالب شعر و داستان به دبیرخانه کنگره ارسال شده است و تا چهار روز دیگر علاقه مندان مهلت دارند، آثار خود را به دبیرخانه کنگره ام البنین (س) بفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درخصوص زمان تمدید ارسال آثار بیان کرد: با توجه به زمان کمی که تا پایان ارسال آثار باقی مانده است، احتمال اینکه تا 25 بهمن ماه شود، وجود دارد.

حجت الاسلام شمس درخصوص بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه این کنگره ادبی اظهارکرد: براساس آماری که رسیده است، بیشتر اثر شعر بوده و فقط نزدیک به 100 اثر داستانی یعنی یک، سوم شعر برای ما فرستاده شده است.

وی افزود: پس از اتمام جمع آوری آثار و اعلام نظر داوران، دهم اسفند اختتامیه این کنگره در شب وفات حضرت ام البنین (س) برگزار می شود.

همچنین حجت الاسلام شمس درخصوص برگزاری مراسم «ربع قرن» گرامیداشت 25 سال فعالیت کانون های مساجد کشور، اظهار کرد: امسال هم طبق سنوات گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و مسئولان کانون های مساجد کشور، از کتابداران و مسئولان فرهنگی هنری مساجد تجلیل خواهد شد و نمایشگاه دستاورد کانون های مساجد استان تهران را به نمایش خواهیم گذاشت.

گفتنی است؛ این کنگره ادبی در بخش شعر، اشعار کلاسیک و نو ، و در قسمت داستانی، داستان های کوتاه، بلند، داوری می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه مستند سازی، تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام است، ابراز داشت: طی پیگیری‌ها با همکاری رسانه‌ها این امر در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام می‌شود، افزود: فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط قبل از برگزاری کنگره خبر داد و ابراز داشت: این نمایشگاه برای بازدید ارزشمند رهبر معظم رهبری آماده می‌شود.

هاشمی برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان را از اولویت‌های کاری در استان در سال جاری خواند و تصریح کرد: به همین منظور از سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برآورد می‌شود این کنگره در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی اثرپذیری خوبی داشته باشد.

کد خبر 6090254

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت