Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی حفاری های متعدد شرکت گاز و عدم ترمیم به موقع آن باعث نارضایتی مردم کلان شهر زاهدان شد که دادستان این شهرستان گفت: اگر در مسیر اجرای کار ثابت شود فرد یا افرادی کوتاهی و یا سهل انگاری کردند با قاطعیت و بر اساس قانون با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در حالی این روزها اکثر خیابان های سطح کلان شهر زاهدان با وجود چاله های عمیق، حفاری های متعدد و دست اندازهای عجیب و غریب مواجه است که این امر صدای نارضایتی مردم را به پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کنده کاری و حفاری های موجود در اکثر معابر، کوچه ها و خیابان های شهر زاهدان از سوی شرکت های گاز، آب و فاضلاب و غیره باعث شده اکثر خیابان ها آسفالت نامناسبی داشته باشند به گونه ای که برای تردد ماشین ها، رانندگان باید رالی پر هیجانی را پشت سربگذارند.
علی ای حال صدای نارضایتی ها مردم زاهدان باعث شد تا دادستان شهرستان وارد عمل شود و از روند اجرای پروژه گاز رسانی و حفاری های مربوط به آن بازدیدی داشته باشد.
 


حجت الاسلام علی موحدی راد در این بازدید بیان کرد: مردم از نوع کار و نحوه اجرای پروژه گازرسانی بسیار گلایه دارند و این وضعیت برای آنان قابل قبول نیست.
وی گفت: مسئولان امر باید با جدیت بیشتر و با استفاده از حداکثر ظرفیت و امکاناتی که دارند در مسیر جلب رضایت مردم حرکت کنند.
 دادستان زاهدان در ادامه بر لزوم اجرای پروژه گازرسانی به بهتربن نحو و در کوتاه ترین زمان ممکن به ویژه موضوع ترمیم نوارهای حفاری تاکید کرد و افزود: وضعیت فعلی به هیچ ‌وجه قابل قبول نیست.
 
وی خاطر نشان کرد: اگر چه در مسیر ترمیم حفاری ها مسائلی از قبیل شرایط جوی سبب کندی کار می شود اما باید برنامه ریزی لازم در این رابطه انجام شود چرا که در مسیر خدمت به مردم هیچ گونه قصوری پذیرفتی نیست.
این مسئول در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: چنانچه در مسیر اجرای کار ثابت شود فرد یا افرادی کوتاهی و یا سهل انگاری کردند با قاطعیت و بر اساس قانون با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عباسیان اظهار کرد: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است.

عباسیان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

کد خبر 6096670

دیگر خبرها

  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه