Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تصويب کردند که جريمه ديرکرد قبوض مالکان خودرو در صورت پرداخت و تسويه اين قبوض توسط مالکان تا پايان آذر ماه بخشيده مي شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، نمايندگان در ادامه جلسه علني امروز سه شنبه مجلس شوراي اسلامي بند ج تبصره 11 بخش درآمدي بودجه 97 کل کشور را با 150 راي موافق، 7 راي مخالف، 2 راي ممتنع از 205 نماينده حاضر تصويب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در اين مصوبه مقرر کردندکه ميزان جريمه فرزندان مشمول غايب افراد تحت‌پوشش کميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي از هفتاددرصد(70%) تخفيف بهره‌مند مي‌شوند، ماهانه آنان کسر و به حساب خزانه‌داري کل موضوع رديف 160184 جدول شماره(5) اين قانون واريز کنند.
خانه ملتي ها همچنين در بند و بخش درآمدي تبصره 11بودجه 97 مقرر کردند که در صورت پرداخت و تسويه‌حساب قبوض جريمه‌هاي رانندگي توسط مالکان خودرو تا پايان آذرماه 1397، جريمه ديرکرد ناشي از عدم پرداخت تا پايان سال 1396 بخشيده مي‌شود، مبلغ وصولي از اين محل به حساب درآمد عمومي موضوع رديف 150123 جدول شماره (5) اين قانون واريز مي‌شود.
نمايندگان مجلس در بند ه بخش درآمدي تبصره 11 بودجه 97، نيروهاي مسلح را مکلف کردند که کمک هزينه مسکن کارکنان ساکن در خانه‌هاي سازماني را از حقوق ماهانه آنان کسر و به حساب خزانه‌داري کل موضوع رديف 160184 جدول شماره(5) اين قانون واريز کنند.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بند ب بخش درآمدي تبصره 11 بودجه 97 کل کشور را حذف کردند: دعاوي راجع به حفظ بيت‌المال به‌ويژه در پرونده‌هاي مربوط به مطالبه ديه از بيت‌المال، اراضي و اموال دولتي و عمومي از پرداخت هزينه دادرسي در مراحل مختلف معاف است.
اين بند به دليل آن که در برنامه ششم توسعه وجود داشت، از بودجه 97 حذف شد.
سيام**9121 خبرنگار: سميه لاري
انتشار:کتايون لامع زاده
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون