Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه- ایرنا- یادواره 36 شهید دانش آموز و 6 شهید فرهنگی در بندرگناوه به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات دبیرستان هیات امنایی شهید غلامحسین تیموری این بندر برگزارشد.

به گزارش ایرنا، در این آیین یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با جانفشانی و ایثارگری ملت به رهبری امام راحل به ثمر نشست و همه باید در حفظ و حراست از آن بکوشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار عباس لیراوی به خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: شهدا ببرای کشور عزت، امنیت و اقتدار آوردند و همه وظیفه داریم از این ذخیره فرهنگی و فکری حفاظت و در این مسیر مجدانه گام برداریم.
وی از دانش آموزان خواست تا از رفتار و منش شهدا بویژه دانش آموزان شهید این شهرستان الگو و درس بگیرند و وصیت نامه های آنان را مطالعه کنند.
کورش خرم آبادی مدیر این آموزشگاه گفت: دانش آموزان و دبیران این آموزشگاه افتخار دارند که نام مدرسه آنان مزین به شهید غلامحسین تیموری و چنین مناسبتی در آن برگزارشده است.
وی افزود: یادو خاطره شهدا تا ابد در اذهان ماندگار و پایدار خواهد ماند و همه وظیفه داریم ادامه دهنده راه آنان باشیم و از آرمان های انقلاب و امام راحل حفاظت و پاسداری کنیم.
در این آیین برنامه های مختلف شامل کلیپی از خاطرات همرزمان شهدای دانش آموز و فرهنگی و شهید شاخص این یادواره غلامحسین تیموری در عملیات فتح المبین، سرود دانش آموزی و رونمایی از ترانه جدید خواننده ماهان مقدس زاده با عنوان بهمن 57 اجرا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 230 شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده که 36 شهید دانش آموز و 6 شهید فرهنگی هستند.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • یادواره شهدای کنسولگری ایران و شهید حجازی در لنده