Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای اسلامی کار شرکت پلی‌اکریل گفت: متأسفانه هنوز مواد اولیه کارخانجات اکریلیک ۱ و ۲ پلی‌اکریل وارد ایران نشده و براساس خبرهای واصله اواخر بهمن‌ماه مواد اولیه این دو کارخانه به ایران می‌رسد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ استانها اصفهان نظرات

علی خرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره آخرین وضعیت شرکت پلی‌اکریل اظهار داشت: تمامی پرسنل پلی‌اکریل 15 بهمن‌ماه به کارخانه بازگشتند، ولی متأسفانه مواد اولیه کارخانجات اکریلیک 1 و 2 هنوز وارد ایران نشده و براساس خبرهای واصله اواخر بهمن‌ماه مواد اولیه این دو کارخانه به ایران می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنها در پلی‌اکریل، کارخانه پلی‌استر روزانه 80 تن الیاف تولید می‌کند، افزود: قسمت "یارن" قدیم هم که قرار بود به چرخه تولید بازگردد متأسفانه همچنان تعطیل و از چرخه تولید بازمانده است.

دبیر شورای اسلامی کار پلی‌اکریل تصریح کرد: قرار بر این بود براساس توافق بین پلی‌اکریل، پالایشگاه، پتروشیمی و استانداری اصفهان درباره تخصیص ماهانه، 3500 تن "پارازایلین" به صورت اعتباری 4 ماهه به مجموعه پلی اکریل و(DMT) اختصاص پیدا کند تا هم کارخانه پلی‌استر به ظرفیت 105 تن الیاف پلی‌استر در روز برسد و هم اینکه قسمت "یارن" قدیم با تولید روزانه 45 تن تولید نخ راه‌اندازی شود ولی متأسفانه به‌‌رغم تلاش‌های صورت گرفته مسئولان هنوز این مهم صورت نگرفته و روزانه فقط برای تولید فعلی مواد وارد شرکت می‌شود.

خرمی با بیان اینکه این صنعت عظیم نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد، گفت: عاجزانه از مسئولان درخواست داریم با همت بلند خود به داد این صنعت مادر برسند، از طرفی هم به فکر کارگران این مجموعه باشند که شب عید شرمنده خانواده خود نباشند و از این نگرانی و سر درگمی بعد از گذشت حدود 3 سال در بیایند، چرا که کارگران پلی اکریل با بیم و امید به کار خود بازگشتند.

وی گفت: 1200 نفر از کارگران طی ماه‌های گذشته بیمه بیکاری دریافت می‌کردند، مابقی کارگران هم 4 ماه 300 هزارتومان، 2 ماه 700 هزارتومان و 3 ماهه حدود 50 درصد حقوق دریافت کردند.

دبیر شورای اسلامی کار پلی‌اکریل با بیان اینکه از آخرین حقوق کامل به کارگران 16 ماه می‌گذرد، اضافه کرد: طی این 16 ماه کارگران پلی اکریل حقوق خود را به صورت نصفه و نیمه دریافت کردند و 16 ماه است که به صورت کامل حقوق دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید تانک‌های مشهور ام ۱ آبرامز (M۱ Abrams) در یک کارخانه نظامی آمریکایی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درآمد ثانیه‌ای ایلان ماسک: 656 دلار/ زندگی در خانه ای کوچک و ارزان/ فراری از خیریه (فیلم) تولید جوهر برای انتخابات یک میلیاردی هند/ بنفش و پاک نشدنی برای جلوگیری از تقلب

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)
  • نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم)
  • مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم)
  • تولید تانک‌های مشهور ام ۱ آبرامز (M۱ Abrams) در یک کارخانه نظامی آمریکایی (فیلم)
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند