Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیر روابط عمومی صدا و سیمای قزوین گفت: ویژه برنامه های صدا و سیمای قزوین با عنوان« گوهر تابان» در میان مردم شهرها و مناطق مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، اکبری در این باره گفت: برنامه تلویزیونی «ایران چهل» چهارشنبه هجدهم بهمن ماه در سالن ورزشی شهید فهمیده تاکستان میزبان نسل های قبل و بعد از انقلاب است که کلام و نگاه مخاطبان را در کنار هم قرار داده و در قاب تصویر نمایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری افزود: برنامه «گوهر تابان» که کاروان رسانه ای انقلاب در استان است؛ چهارشنبه هجدهم بهمن ماه با حضور در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد تاکستان نشاط مردم انقلابی این شهر را نمایش خواهد داد.

وی بیان کرد: برنامه رادیویی «زنگ انقلاب» هم چهارشنبه هیجدهم بهمن ماه در مدرسه دخترانه «پیام انقلاب» بوئین زهرا میزبان دانش آموزان خواهد بود.

اکبری همچنین ضمن قدردانی از دستگاه های مختلف استان که در تولید و پخش برنامه های صدا و سیمای مرکز قزوین نقش دارند؛ از نسل جوان بویژه دانش آموزان و دانشجوان دعوت کرد در این برنامه ها حضور یابند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود