Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@04:40:08 GMT

پی اس جی به راحتی رئال را حذف خواهد کرد!

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۸۰۷۶

پی اس جی به راحتی رئال را حذف خواهد کرد!

به گزارش ایسکانیوز، پی اس جی این هفته در لیگ فرانسه توانست با 3 گل بر لیل غلبه کرده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد. در سوی مقابل رئال در لالیگا نتوانست در زمین لوانته به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست یابد.

رئال از سال 2010 تاکنون در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف نشده با این حال به نظر می رسد که امسال کار دشواری برای صعود به یک چهارم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لورن نیکولین، رئیس باشگاه مون پولیه در مصاحبه با تله فوت و در پاسخ به سوالی در مورد شانس پی اس جی برای حذف رئال گفت:« صادقانه بگویم که با توجه به شرایط فعلی دو تیم، فکر می کنم پی اس جی به راحتی بتواند راهی دور بعد شود و مشکلی برای صعود نخواهد داشت. اعتراف می کنم که به پی اس جی حسودی می کنم. آنها بازیکنان بزرگی دارند؛ به خصوص دی ماریا برابر ما فوق العاده بود و اوضاع را برای ما سخت کرد(شکست 4-0). او برابر رئال هم یک تهدید جدی محسوب می شود.»

606

پی اس جی رئال مادرید لیل لیگ قهرمانان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس

هر سه تیم قهرمان سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در صدر جدول امتیازی در لیگ‌های معتبر قرار گرفته‌اند.

طرفداری | اینتر با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌های 5 لیگ معتبر اروپایی به دست آورده است.

با گذشت بیش از 8 ماه از آغاز رقابت‌های فصل 24-2023 در 5 لیگ معتبر اروپایی، اینتر با کسب 89 امتیاز از 35 بازی، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌ها به دست آورده است. در به‌روزرسانی قبلی LiveScore هم اینتر صدرنشین جدول کلی 5 لیگ برتر اروپا بود؛ اما حالا رئال مادرید در صورت برتری در بازی بعدی خود می‌تواند این صدرنشینی را از نراتزوری پس بگیرد. نکته جالب در مورد این رده‌بندی حضور سه تیم قهرمان لیگ‌های سری آ، لالیگا و بوندسلیگا در بین سه تیم برتر این جدول امتیازی است.

پس از اینتر، رئال مادرید با 87 امتیاز از 34 بازی در جایگاه دوم قرار گرفته است و بایرلورکوزن با 84 امتیاز از 32 بازی در جایگاه سوم ایستاده است. سه بازی کمتر بایرلورکوزن نسبت به تیم اینتر و همچنین شکست‌ناپذیری این تیم، نشان از عملکرد فوق‌العاده ژابی آلونسو و شاگردانش می‌دهد. در ادامه نگاهی به جدول امتیازی تیم‌ها در پنج لیگ معتبر اروپایی می‌اندازیم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا