Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سومین ملاقات دو تیم در آبادان خواهد بود.

چهارشنبه 18 بهمن 96، هفته بیست و سوم لیگ برتر

نفت آبادان- پرسپولیس تهران

ورزشگاه تختی آبادان- ساعت 17

به گزارش سایت نود، پرسپولیس آسوده خاطر از تکراری قهرمانی حالا تنها به هدفی تازه فکر می‌کند؛ برگزاری جشن قهرمانی در همین سال 96.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با داشتن فاصله 13 امتیازی با تیم دوم جدول آسوده خاطر در صدر جدول ایستاده و بعید است که هیچ خطری قهرمانی این تیم را تهدید کند.

قرمزها اما برای خود یک هدف جدید تعریف کرده‌اند. هواداران پرسپولیس از برانکو و بازیکنان خواسته‌اند با بردن دو بازی آینده مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان زمینه‌ای ایجاد کنند که این تیم با برد مقابل استقلال در دربی 86 قهرمانی را جشن بگیرد.

پرسپولیس در بازی هفته بیست و سوم خود فردا میهمان صنعت نفت آبادان است. برانکو سال گذشته در آبادان شکست خورد و می داند کار ساده‌ای در این شهر ندارد. پرسپولیس البته خطرناک‌ترین میهمان لیگ به شمار می رود.

صنعت نفت پس از حذف جام حذفی نمایش خوبی در اهواز داشت و تا آستانه شکست دادن فولاد پیش رفت که بازی مساوی شد.

نفت معمولا در آبادان نتایج خوبی می گیرد. و این بار هم می خواهد با اتکا به بازیکنان خارجی اش یک بار دیگر پرسپولیس را شکست دهد.

ملاقات سوم

پرسپولیس و صنعت در این فصل دوبار در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند. ابتدا در بیستم آذر دو تیم در لیگ باهم بازی کردند که پرسپولیس دو-صفر برنده شد، هشت روز بعد اما نوبت به برد بزرگ آبادانی ها رسید. صنعت موفق شد در ضربات پنالتی پرسپولیس را از جام حذفی حذف کند و خودش راهی نیمه نهایی شود. پرسپولیس حالا به دنبال انتقام است.

کارنامه موفق مقابل کمالوند

برانکو در لیگ کارنامه درخشانی مقابل کمالوند دارد.

برانکو ایوانکوویچ و فراز کمالوند تاکنون شش بار باهم رودررو شدند که نتیجه آن پنج-یک به سود برانکو است. برانکو در پنج مصاف اخیرش با کمالوند در لیگ برترپیروز بوده است.

در 13 بازی دو تیم صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر 9 برد با پرسپولیس بوده، دو بار نفت برنده شده و دو دیدار هم به تساوی انجامیده است.

ملاقات با سوشا

پرسپولیس برای بازی فردا بازیکن محرومی ندارد، کمال کامیابی نیا هم رو به بهبودی است. در جمع آبادانی ها مرتضی اسدی، کاپیتان این تیم محروم است. سوشا مکانی، دروازه بان خبرساز صنعت اگر فردا در ترکیب تیمش قرار بگیرد تقابل او با پرسپولیس جالب خواهد بود.

پرسپولیس پس از این بازی راهی دیدار آسیایی خود می شود.

محروم:

مرتضی اسدی صنعت نفت آبادان

نتیجه دیدار رفت:

پرسپولیس 2- نفت آبادان صفر

بازی هفته گذشته:

پرسپولیس 2- سپاهان صفر

فولاد یک- نفت آبادان یک

جایگاه در جدول :

نفت آبادان: با 29 امتیاز نهم

پرسپولیس: با 51 امتیاز صدرنشین

نتایج قبلی در لیگ:

نفت آبادان: مساوی، برد، باخت، مساوی، باخت

پرسپولیس: برد، برد، مساوی، برد، مساوی

بهترین گلزن:

نفت آبادان: لوسیانو پریرا 8 گل

پرسپولیس: علی علیپور 15 گل

بهترین بازیکن:

نفت آبادان: کرار جاسم با 2.69 چهارم

پرسپولیس: جلال حسینی با 2.57 اول

تیم داوری: بیژن حیدری – محمدرضا منصوری – بابک داوری – یاسر همرنگ – ناظر: محمدرضا فلاح

57189

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!