Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از افزایش ۵ درصدی صادرات کالا از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان طی ۱۰ ماه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا خلیل حیدری طی گفتگویی با  مرصاد،در خصوص آمار صادرات طی مدت سپری شده از امسال گفت: طی ۱۰ ماهه امسال یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۴۷  دلار کالا به وزن  سه میلیون و ۵۳۰  هزار و ۷۶۹ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۵ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: ۷۳۹ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۶۴۶ دلار با وزن دو میلیون و ۴۷ هزار و ۶۵۴  تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است.

این مسئول ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت  ۸۵۰  میلیون و ۷۵۱ هزار و ۴۰۱ دلار کالا را  با وزن  یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۱۱۴  تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۱۲ درصد و از نظر ارزش ۱۳ درصد افزایش داشته است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهرسرکه یخ نزده، کولرهای آبی، نوارلبه وروکش اوراق فشرده چوبی، جوال وکیسه برای بسته بندی کالا از نوار پلی اتیلن یا پلی پروپیلن، رب گوجه فرنگی، پودر یا مایع لباسشوئی، سیمان، رخام پولیش داده شده و پروفیل با مقطع از آهن یا فولاد گرم نورد شده اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود، گفت: طی ۱۰ ماهه امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۴۰ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران