Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:02:42 GMT

دستگیری 16 سارق و خرده فروش مواد مخدر در کاشمر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۴۸۸۲۸

دستگیری 16 سارق و خرده فروش مواد مخدر در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کاشمر 16 سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ابوالقاسم باقری در گفتگو با کاشمربصیر با اعلام این خبر گفت: در چند روز گذشته مرحله‌ای دیگر از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت پلیس‌های تخصصی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشمر با همکاری کلانتری‌های سطح شهر، مخفیگاه و پاتوق تعدادی از سارقان و خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

 

وی ادامه داد: مأموران این فرماندهی در این عملیات ضربتی موفق شدند تعداد چهار سارق حرفه‌ای را در خیابان‌های کمال الملک، قائم و خرمشهر دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه را از مخفیگاهای آن‌ها کشف و ضبط کنند.

 

فرمانده انتظامی کاشمر خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد 12 خرده فروش مواد مخدر نیز طی چند عملیات مجزا دستگیر و از آنان مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

 

باقری با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا یادآور شد: در بررسی سرقت‌های انجام شده، سهل‌انگاری و غفلت مالباختگان کاملاً مشهود بوده است، بنابراین شهروندان گرامی بایستی با رعایت اصول پیشگیرانه از سرقت همانند نصب دوربین مداربسته، استفاده از گاو صندوق و قفل‌های ضد برش و ضد سرقت، استفاده از حفاظ فلزی محکم، استخدام نگهبان محله و حفاظت گفتار در حضور افراد غریبه، سارقان را در ارتکاب جرم ناکام گذارند.

 

فرمانده انتظامی کاشمر تأکید کرد: نیروی انتظامی همچون همیشه تلاش خود را برای استقرار امنیت و مقابله‌ با آسیب‌هایی همچون اعتیاد و سرقت اموال به کار می‌گیرد؛ اما از آنجا که امنیت یک مولود اجتماعی است، این نیرو بدون همراهی و همکاری آحاد مردم به تنهایی قادر به انجام وظایف خود نیست، بنابراین انتظار داریم مردم ضمن رعایت و توجه به هشدارها و آموزش‌های پلیس، همکاری لازم را برای برخورد با متخلفان با نیروی انتظامی مبذول دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  فرمانده انتظامی گلبهار گفت: از این تعداد ۱۸ معتاد متجاهر است  که از نقاط آلوده با بهره گیری از ظرفیت های درون و برون سازمانی شناسایی و جمع آوری شدند.
 سرهنگ محسن صبری پور افزود:  ۱۱ خرده فروش در سطح شهرستان شناسایی شده که از ناحیه آنان چهار کیلو گرم مواد مخدر و یک هزار و ۶۰ عدد قرص های غیرمجاز کشف و ضبط شده است. 

وی بیان کرد : هم چنین دو نفر قاچاقچی مواد مخدر که در سطح استان فعالیت می کردند که شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

صبری پور تاکیدکرد: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در راستای پاکسازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرستان گلبهار انجام شده است.

شهرستان گلبهار در ۳۵ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز