Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، دانشگاه کمبریج وجود مشکل جدی در این موسسه آموزش عالی در زمینه سوء رفتارهای جنسی را پذیرفت.

 

این دانشگاه بریتانیایی طی ۹ ماه گذشته ۱۷۳ مورد شکایت در زمینه بدرفتاری های جنسی دریافته است. این شکایت ها در چارچوب برنامه جدید این دانشگاه برای گزارش بدرفتاری های جنسی مطرح شده اند. در این برنامه شاکیان می توانند به شکل ناشناس بدرفتاری های جنسی را گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکثریت شکایت ها (۱۱۹ مورد) به دلیل کژرفتاری های جنسی دانشجویان در قبال دیگر دانشجوها صورت گرفته است.

 

دانشگاه کمبریج تاکید می کند که به دلیل امکان طرح شکایت به صورت ناشناس انتظار تعداد بالای شکایت ها را داشته است. با این حال احتمال اینکه قربانیان سوءرفتارهای جنسی در کمبریج و دیگر دانشگاه های بریتانیا به صورت رسمی شکایت خود را مطرح کنند، بسیار کم است. در فاصله ماههای اکتبر تا دسامبر سال گذشته میلادی تنها شش مورد بدرفتاری جنسی در دانشگاه کمبریج به طور رسمی گزارش شد.

 

بسیاری از دانشگاه های دیگر بریتانیا از جمله دانشگاه منچستر نیز امکان طرح شکایت به صورت ناشناس را فراهم کرده اند. این در حالی است که دانشگاه کمبریج اولین دانشگاهی است که شمار بالای شکایت های مطرح شده را اعلام می کند.

 

فعالان مبارزه با اذیت و آزار جنسی داده های منتشرشده توسط دانشگاه کمبریج را نشانه صحت نگرانی های خود از روند رسمی گزارش سوءاستفاده های جنسی در نظام آموزش عالی ارزیابی می کنند.

 

 

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری درباره شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد:

«گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و به کار بردن الفاظ نامناسب در حین اجرای مأموریت تأمین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفاً تأمین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حین انجام مأموریت به هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتماً با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.»

کد خبر 747421

دیگر خبرها

  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد