Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به همراه فرمانده سپاه پاسداران و مسئول بسیج اساتید و دانشجویان شهرستان به مناسبت ایام دهه مبارک فجر دیداری با خانواده شهداء احمدی پور و خسروی از شهدای شهرستان سقز داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،سرهنگ جمشید رضایی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز صبح امروز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام اسلام، خانواده معظم شهدا را الگو و مظهر صبر و ایستادگی دانست و گفت: ملت غیور ایران همواره قدردان شهدا هستند و آرامش و امنیت امروز ایران مدیون خون شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک آن والامقامان است.

 

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل رشادت های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی است و ما وظیفه داریم رهرو شایسته ای برای شهیدان باشیم.

 در ادامه کیوان شافعی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر گفت: این ایام فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به آحاد جامعه به ویژه جوانان بازگو شود تا آنها بدانند که این انقلاب با تحمل چه زحماتی به دست آمده است و شهیدان رسالت خودشان را در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به انجام رساندند و همواره  از نظرگاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در یاد و خاطره ملت ایران می ماند.

 

وی با اشاره به اینکه تکریم خانواده‌های شهدا از وظایف همه ماست، افزود: امروز هر چه داریم از خون شهدا و جانفشانی جانبازان است ودر این دیدارها همه مسوولان از روحیه‌ی صبر و ایثار شما خانواده‌ها درس می‌گیرند و آن را سرلوحه‌ی امور خود قرار می‌دهند و در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز تمام توان خود را در رفع مشکلات و تسهیل امور دانشجویان خانواده معزز شهدا بکار بسته است.
 

در پایان دیدار، از خانواده های شهیدان احمدی پور و خسروی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است