Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر با بیان اینکه یکی از معروفات تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امورات  ایشان در دستگاه‌ها است، گفت: دبیران برای رفع مشکلات اساسی مردم گام‌ بردارند. ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،  به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس سلیمان مهدوی در جمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی فارس اظهار داشت: یکی از معروفات مهم تکریم خانواده شهدا و جامعه ایثارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متأسفانه در برخی مناطق شهری مشاهده کرده‌ام که عکس شهدا را جمع‌آوری می‌کنند، یکی از مطالبات شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری و شورای شهر باید همین مسئله باشد که چرا نمادهای فرهنگی در معابر شهری که یاد شهدا را زنده نگه می‌دارند، حذف می‌شود. 

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان فارس با اشاره به مثالی از چگونگی تکریم رزمندگان در برخی از کشورها گفت: کارمندان ادارات هر چه می‌توانند در تکریم این بزرگواران تلاش کنند.

مهدوی بیان کرد: یکی از معروفات تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امورات  ایشان در دستگاه‌ها است، در ادارات شکل و نوع خدمت‌رسانی باید به گونه‌ای باشد که ارباب رجوع احساس کند کارش به آسانی راه می‌افتد،. 

وی عنوان کرد: برخی از دبیران به جای اینکه با توجه به مشکلات مردم برای رفع مشکلات اساسی گام‌های مهم بردارند، در گزارشات اخیر خود قید کرده‌اند صندوق پیشنهادات در اداره نصب کرده‌ایم متاسفانه به جز دو، سه اداره کل از مابقی ادارات در جهت رفع موانع اساسی موجود در ادارات  گزارش مثبتی دریافت نکرده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: نصب صندوق پیشنهادات بد نیست ولی آیا مدیران دستگاه‌ها و کارمندان آن از مشکلات و معضلات ارباب رجوع خود اطلاع ندارند؟ امروز نیاز به حرکت‌های جهادی برای رفع مشکلات مردم داریم.

مهدوی با اشاره به نصب ماده 609 قانون مجازات اسلامی در برخی ادارات استان گفت: ارباب رجوع با خواندن این قانون احساس می‌کند اینجا حق اعتراضی ندارد و اگر حرفی بزند با او برخورد می‌شود، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به این موضوع اشاره کرده‌ام و استاندار هم با ابراز ناراحتی اعلام کرده‌اند که اگر دستگاهی این قانون را نصب کرده است، آن را بردارد، همچنین اخیرا از سازمان اداری و استخدامی کشور نیز بخش نامه شده است که این قانون را در معرض دید عمومی قرار ندهید تا مردم احساس نکنند حق اعتراضی ندارند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری درس اخلاق به ویژه اخلاق اداری در دستگاه‌ها اظهار داشت: دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر پیگیری کنند جلسات درس اخلاق در اداره با حضور همه افراد برقرار شود.

انتهای پیام/ 

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی