Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سنجری گفت: مسئله ای که غرب روی آن سرمایه گذاری کرده، تقویت نخبگان غرب گرا است؛ متاسفانه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، می بینیم کسانی در نظام مسئولیت دارند که تزشان این است که غرب گراها بهتر می توانند عمل کنند لذا نیروهای نخبه انقلابی گوشه گیر شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن سنجری در گفتگو با پایگاه خبری ناب نیوز در نشست بصیرتی با عنوان فجر فاطمی در حوزه علمیه جعفریه زرند، با تاکید بر اینکه امروز با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، آنچه مهم تر از خود انقلاب است، اسلام انقلابی می باشد، گفت: دشمن در بررسی ها و افکار خود به این جمع بندی رسیده است که آنچه موجب شکستش در 40 سال گذشته شده و نتوانسته به جمهوری اسلامی نفوذ کند، اسلام حاکم براین نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان تصریح کرد: همچنین دشمن می داند که این نظام و انقلاب اسلامی را ولایت فقیه اداره می کند که این دشمن را جری کرده است و درصدد از بین بردن نظام است و تهدیدات تهدیدات جدی علیه آن دارد لذا می بینیم برای از بین بردن نظام اسلامی طرحی تحت عنوان آنتی تز انقلاب اسلامی مطرح می کند.

 

وی تشریح کرد: بعد از فتنه 88، آمریکا و اسرائیل به این نتیجه رسیدند که اشتباه بزرگی داشته اند؛ اشتباه این بود که از دانشگاه ها شروع کرده و روی دانشجویان سرمایه گذاری کردند اما از حوزه های علمیه غافل ماندند؛ انقلاب از قم به پیروزی رسید و عامل آن روحانیت بودند لذا باید از طریق خود انقلاب، مخالفی علیه آن انتخاب می کردند.

 

حجت الاسلام سنجری ابراز کرد: لذا پروژه 2020 را را طراحی می کنند که هر ده سال اقدامی جهت براندازی نظام انجام دهند؛ البته قبل از آن و در دهه شصت فتنه ضدانقلاب، فتنه منافقین و نفوذ در افراد انقلابی و زندان رفته را شاهد بودیم؛  به طور مثال در خصوص آقای منتظری، دشمن در دفتر او نفوذ کرد و کار را  به جایی رساند که منتظری را درمقابل نظام قرار داد.

 

وی در خصوص درپروژه 2020 اذعان داشت: این پروژه در 4محور کار میکرد؛ در فتنه 78 و 88 روی محور سیاسی کار کردند که موفقیتی حاصل نشد؛ محورهای فرهنگی و  اجتماعی نیز دیگر محور های این پروژه بود اما در سال 98 قرار بود موضوع اقتصادی به عنوان مستمسکی برای براندازی نظام باشد که این مرحله که دوسال زودتر کلید خورد اما موفق نشد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عواملی که موجب شکست دشمن در نقشه های خود علیه انقلاب و نظام شد، بیان کرد: عوامل متعددی برای شکست دشمن می توان نام برد مانند پیشینه فرهنگی و مذهبی نظام، قدرت ولایت فقیه، باورهای اعتقادی مردم به ولایت فقیه و قدرت روحانیت که مردم را بسیج کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سنجری خاطرنشان کرد: همچنین مردم از حضور غرب در ایران اتفاقات تلخی به یاد دارند؛ قبل از انقلاب 40هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشت و موضوع کاپیتولاسیون که امام آن را مطرح کرد و رفتار آمریکایی ها نسبت به ایرانیان بسیار دردآور بود.

 

وی تاکید کرد: امروز برخی در کشور نان انقلاب را می خورند و نقش اپوزیسیون را ایفا می کنند و اجیر شده دست غربند که حرف هایی که غرب باید بزند و طراحی و برنامه ریزی که غرب باید انجام دهد، زودتر از آن وارد عمل و میدان می شوند.

 

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان اظهار داشت: در پروژه آنتی تز دشمن، چند موضوع اساسی مطرح می شود تااز طریق آن نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند؛ یکی از این موضوعات ناکارآمد جلوه دادن دین در جامعه است که چه ضرورتی دارد مردم بگویند ما پیرو دین اسلام هستیم.

 

وی مطرح کرد: در فتنه 88 شعار "نه غزه، نه لبنان" سر داده شد چرا که غزه و لبنان خط اول مبارزه با اسرائیل هستند؛ در بهمن ماه 89 شعار "جمهوری ایرانی" گفته شد و در مرحله بعد یعنی سال 96 شعار " نه اسلام نه قرآن" را مطرح کردند؛ دشمن می داند آنچه باعث شکستش شده، اسلام انقلابی است که دنیا را بدون لشکرکشی به تصرف خود درمی آورد و درحال تکثیر است کمااینکه در کل عالم از اسلام انقلابی الگو برداری می شود لذا قصد دارند دین را از جامعه جدا کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سنجری عنوان کرد: مسئله دیگری که غرب روی آن سرمایه گذاری کرده، تقویت نخبگان غرب گرا است؛ متاسفانه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، می بینیم کسانی در نظام مسئولیت دارند که تزشان این است که غرب گراها بهتر می توانند عمل کنند لذا نیروهای نخبه انقلابی گوشه گیر شده اند.

 

وی افزود: امروز برخی از نخبه انقلابی گوشه گیر شده و تحت عنوان دلواپس و منتقد، از سازمان ها و مجموعه ها کنار گذاشته شده اند و افرادی به کار گرفته می شوند که نقد نکنند ولو اینکه سطح علمی پایین تری داشته باشند؛ لذا نیروی کارامد انقلابی منزوی شده و از سویی به واسطه اعتقادی که دارد حاضر به خروج از کشور نیست که سرمایه به دست آورده در جمهوری اسلامی ایران را در کشور دیگر هزینه کند و می خواهد تنها درایران به خدمت بپردازد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی اقدام دیگر دشمن را شکاف بین مستضعفین و حاکمیت دانست و گفت:  متاسفانه گاهی در سفرهای استانی برخی مسئولین می بینیم که خواسته یا ناخواسته حتی از ماشین خود پیاده نمی شوند و مردم نیز که شاهد این موضوع هستند، احساس می کنند بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد شده است و این بدبینی ایجاد می کند که این امر یکی از مسائلی است که دشمن به شدت آن را پیگیری می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سنجری یادآور شد: نکته دیگری که دشمنان به آن می پردازند، تضعیف قدرت ملی و استحکام داخلی نظام در ابعاد مختلف است به طور مثال برای رفع مشکلات اقتصادی می گویند باید افرادی از خارج بیاوریم یا باید واردات بیشتر از صادرات باشد و وارد کردن جنس بیشتر از تولید آن به نفع ماست.

 

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که بنیان گذار آنتی تز مطرح می کند این است که الگوی مردم ایران امام حسین (ع) است ولی فقیه امروز ایران به منزله امام حسین  (ع) و یزید زمانه، آمریکاست لذا باید کسی علیه ولایت فقیه چنان موضع گیری کند که با مهندسی معکوس، جای این دو را عوض کرد.

 

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری


۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.


بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.


حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.


اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.


اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.


سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه 

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است