Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - ایرنا نوشت: در ششمین روز از دهه مبارکه فجر و در سفر یک روزه سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری لرستان چند طرح عمرانی، اقتصادی از جمله پایانه برون استانی خرم آباد به بهره برداری رسید.

شهردار خرم آباد در آیین بهره برداری از این پایانه مسافربری در منطقه کرگانه خرم آباد گفت: این طرح از سال 1392 با سه هزار و 460 مترمربع ساختمان مرکزی، چهار هکتار محوطه و 10 غرفه تعاونی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید رشیدی اعتبار هزینه شده برای این پایانه را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بخشی از اعتبارات این طرح از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی اظهار کرد: فروشگاه و کافی شاپ، رستوران، اتاق مادر و کودک، اتاق انتظامات و بخش های دیگری در این پایانه درنظر گرفته شده است.

گفتنی ست: در دهه فجر امسال بیش از یکهزار و 700 طرح عمرانی و اقتصادی در لرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

 

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان - وزارت دادگستری - بهینه سازی جاده ها - جاده -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد

بهروز مرادپور اظهار کرد: با ثبت میزان بارندگی روزهای اخیر، میانگین بارش استان در سال زراعی جاری به ۴۹۷.۳ میلی متر می رسد.

وی افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۷۴.۸، بروجرد ۲۷.۳، کوهدشت ۸۶.۵، الیگودرز ۳۶.۱، پلدختر ۷۴، دورود ۳۸، الشتر ۵۹.۷ و نورآباد ۴۹.۷ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: همچنین میزان بارندگی در ازنا ۳۷.۶، ایمان آباد ۵۸، سپیددشت ۶۷.۷، ریمله ۸۶.۱ و شول آباد ۷۲.۳ و سراب دوره ۷۳.۸ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی ، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه وارد کشور می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق