Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرري - ايرنا - مديران و کارکنان صنعت بيمه کشور امروز - سه شنبه - با آرمان هاي والاي بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران تجديد ميثاق کردند.

به گزارش ايرنا، عبدالناصر همتي رييس بيمه مرکزي ايران، محسن پور کياني رئيس هيات مديره و مديرعامل بيمه ايران و اعضاي هيات مديره وکارکنان بيمه هاي کشور و جمعي از کارکنان اين نهاد با حضور در حرم مطهر امام خميني(ره) ضمن گراميداشت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، با آرمان هاي والاي ايشان، رهبري و شهدا تجديد پيمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان در اين مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و اداي احترام به مقام شامخ معمار کبير انقلاب اسلامي با آرمان هاي والاي امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق کردند.
مديران صنعت بيمه کشورهمچنين ضمن قرائت فاتحه ياد و خاطره آيت الله هاشمي رفسنجاني رييس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام را گرامي داشت.
رييس بيمه مرکزي ايران در ادامه اين آيين در جمع خبرنگاران افزود: انقلاب شکوهمند ايران اسلامي حاصل مجاهدت و فداکاري هاي ملت بزرگ ايران با رهبري امام خميني(ره) بود که تحول عظيمي در منطقه و جهان ايجاد کرد.
عبدالناصرهمتي با بيان اينکه امروز ما به هر ميزان از اهداف و آرمان هاي امام راحل دورر شويم، مشکلات کشور بيشتر مي شود، افزود: مديران و مسئولان کشور بايد در جهت خط مشي و اهداف والاي انقلاب اسلامي گام بردارند تا گزندي به نظام اسلامي وارد نشود.
وي با اشاره به تحريم هاي ظالمانه و انواع فشارهاي مختلف از سوي کشورهاي استکباري بخصوص آمريکا به ملت ايران، يادآور شد: ملت بزرگ ايران و مسئولان کشور بايد با استفاده از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب که ادامه دهنده خط مشي امام راحل است در جهت رفع محروميت ها و غلبه بر تحريم ها گام بردارند.
3218/6003
خبرنگار: امير جعفري سرگزه ** انتشار: روح الله صائب
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از هفته کارگر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا شهر بوشهر با حضور جامعه کار و تولید در روز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این مراسم اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان بوشهر ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه و صلوات و با تقدیم شاخه‌های گل، یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

کد خبر 6088036

دیگر خبرها

  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم