Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:42:27 GMT

۲۱ پروژه بخش بیارجمند شاهرود به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۰۵۷۲

۲۱ پروژه بخش بیارجمند شاهرود به بهره برداری رسید

شاهرود-فرماندار شاهرود با بیان اینکه در ششمین روز دهه فجر ۲۱ پروژه بخش بیارجمند به بهره برداری رسید، گفت: برای افتتاح این پروژه ها بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

سید محمد رضا هاشمی در حاشیه افتتاح پروژه های بخش بیارجمند در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه در ششمین روز دهه فجر ۲۱ پروژه بخش بیارجمند با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: عمده این پروژه ها پیرامون دهیاری ها و شهرداری بیارجمند تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی دهه فجر عملیات اجرایی چهار پروژه بخش بیارجمند با اعتباری معادل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آغاز می شود، افزود: از جمله مهمترین این طرح ها آغاز عملیات اجرایی نهالکاری آبیاری و مراقبت (بیابان زدایی) دستجرد با وسعت۳۰۰ هکتار را می توان نام برد که با اعتبار ششصد میلیون تومان در حال انجام است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه توسعه زیرساخت های روستایی به جذب گردشگر کمک می کند، ابراز داشت: جدول کشی و زیبا سازی ورودی روستا، زیرسازی و آسفالت خیابان دهیاری زمان آباد، جدول کشی و زیر سازی و آسفالت ورودی روستا جدول کشی و زیر سازی و آسفالت گلزار شهدا دهیاری خانخودی و دیوار ساحلی پروژه آسفالت معابر و زیرسازی بهسازی پارک شهرداری بیارجمند از جمله اقدامات صورت گرفته طی دهه فجر در بخش محسوب می شود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: به منظور افزایش بهره وری مصرف آب بهسازی چشمه، انتقال آب و مرمت استخر در منطقه خارتوران، مرمت و نوکنی قنات دوچاه بیارجمند و مرمت و نوکنی چاه مالداری چاه گردنه رضاآباد خوارتوران توسط بخش عشایری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از اعتبارات بلاعوض محل برنامه تامین مسکن اقشار کم درآمد روستایی تعداد ۳۶ واحد مسکونی به روستاییان اعطا شده است، افزود:  به منظور توسعه روستایی نیازمند راه دسترسی خوب و مناسب هستیم که به این منظور روکش آسفالت محور بیارجمند – خانخودی با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و تعریض ۵۸ دستگاه پل در محور بیارجمند – خانخودی با اعتبار۹۵۲میلیون تومان انجام خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم