Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی در کارگاه آموزش خانواده ضمن بیان اینکه خانواده اساسی‌ترین رکن در تربیت و یک نهاد طبیعی، فطری، الهی و مهم‌ترین مکتب تربیت و تکامل انسان‌ها است بیان داشت: خانواده نخستین کانون رشد و آرامش بشری به شمار می‌آید.
وی با تاکید بر اینکه خانواده، نهادی طبیعی است؛ چون بر اساس طبیعت، آدمی به‌عنوان یک مخلوق، مانند سایر مخلوقات با اصل تکوین مطابقت دارد و همچون اصل کلی حاکم بر همه پدیده‌های عالم در حرکت از نقص به سوی کمال‌اند افزود: والدین به طرق مختلف، می‌توانند در شکل گیری حس دینی و رشد گرایشات معنوی در فرزندان نقش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین با اشاره به اینکه والدین این نقش را از طریق ارتباط‌های کلامی، القاء باور‌های مذهبی و معنوی و همچنین رفتار‌های مذهبی ایفا می‌کنند بیان داشت: تحقیقات نشان می‌دهد که خانواده‌ها با انجام اعمال مذهبی مثل دعا کردن هنگام غذا خوردن، دادن خیرات، دستگیری از فقرا ورعایت اخلاق می‌توانند موجب رشد و بالندگی معنوی کودکان شوند.
ابراهیمی با بیان اینکه خانواده‌ها نقش بسزایی در تربیت فرزندان دارند افزود:، اما برخی والدین هنوز به این نقش اهمیت نمی‌دهند، بنابراین لازم است این نقش پررنگ در تربیت کودکان توسط اساتید متخصص تبیین شود.
وی در پایان توجه اولیا به فرزندان خود ونظارت بیشتردر رفتار‌های آن‌ها را خواستار شد و خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تمام قوا و ابزار برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی واعتقادات جوانان ونوجوانان تلاش می‌کند تا فرزندان این مرز بوم را ازباور‌های دینی دور کند و با کمرنگ کردن اعقادات آن‌ها به اهداف شوم خود در ایران اسلامی دست یابد که در این راستا هوشیاری و توجه خانواده‌ها ضروری است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس

فرزندان مارادونا می‌خواهند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در بوئنوس‌آیرس منتقل کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه روزنامه La Nacion؛ وارثان دیگو مارادونا، فوتبالیست فقید آرژانتینی قصد دارند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در مرکز بوئنوس‌آیرس در پورتو مادرو منتقل کنند.

فرزندان دیگو مارادونا برای انتقال جسد "شماره 10" از گورستان خصوصی "Jardin de Bella Vista" به یک بنای یادبود که به افتخار این ستاره در پورتو ساخته شده، درخواست مجوز کرده‌اند. مادرو پورتو، در چند متری کاسا روسادا (محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور آرژانتین - ویرایش) قرار دارد.

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم پس از اتمام کالبدشکافی جسد مارادونا توسط همه وارثان با رضایت مشترک گرفته شد. بنا به گفته این خانواده، بنای یادبود در مرکز پایتخت کمک خواهد کرد تا تمام مردم آرژانتین و شهروندان جهان بتوانند به بزرگترین اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. ساخت بنای یادبود در محل بندر سابق پورتو مادرو قرار است در سال 2025 به پایان برسد. زمین برای این کار قبلاً توسط مقامات محلی به صورت رایگان به بنیاد مارادونا اختصاص داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • استاندار تهران: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو