Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کردستان اقدام به اکران رایگان آثار 15 فیلمساز کردستانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج می کند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آثار شامل 16 فیلم کوتاه که بیشتر از تولیدات حوزه هنری هستند روز پنجشنبه 19 بهمن در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن نمایش داده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زانیار لطفی افزود: فیلم های سرباز به کارگردانی آکو زندکریمی، آخرین آغوش به کارگردانی سامان حسین پور، شمع سرد به کارگردانی نوید زارع، انیمیشن سرزمین سبز به کارگردانی حاتم ساعدپناه، نارنجی به کارگردانی آرمان محمدی، پلاک استیل به کارگردانی زانیار عزیزی و جی ژوان به کارگردانی اشکان ساعدپناه از جمله فیلم هایی است که اکران می شود.
وی یاران خانه خلوت به کارگردانی امید راست بین، لبخند شکسته به کارگردانی هیوا امین نژاد، یک روز پردرد به کارگردانی ستار چمنی گل، امید سپید به کارگردانی جمشید فرجوند فردا، ساختمان شماره 13 به کارگردانی امیرغلامی، انیمیشن های طناب و معلق به کارگردانی آذر منصوری، راو به کارگردانی ناصر نیک بخت و توت به کارگردانی تیمور قادری را از دیگر فیلم ها عنوان کرد.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان ضمن دعوت از علاقه مندان سینما برای دیدن فیلم های این دوره افزود: تماشای این فیلم ها برای تمام علاقمندان به فیلم و سینما رایگان است.
در سال جاری 22 فیلم کوتاه به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان تولید شده که از این تعداد هفت فیلم 100 ثانیه ای، 2 فیلم مستند، 11 فیلم داستانی و 2 فیلم انیمیشن 100 ثانیه ای است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: سلیمانی
7348/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور ۲ نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

استاندار کردستان با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

بیشتر بخوانید

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

وی گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی میتواند به حمایت از ورزش کمک کند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد