Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید یک هافبک دفاعی خارجی به جای مهاجم، یعنی استقلالی‌ها باید تا آخر فصل را با ترکیب چرخشی قربانی و انصاری در خط حمله سر کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۵ گل در مجموع برای قربانی، انصاری، شهباززاده و بیت‌سعید در ترکیب استقلال، نشان می‌دهد تیم شفر برای برداشتن قدم بلندتری در جدول نیاز به یک مهاجم جدید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در هفته‌های اخیر، مهاجمان خارجی زیادی را به ایران آورد و با هر کدام از آن‌ها با دلیلی قرارداد نبست. در نهایت کسی که نظر مسئولان و کادرفنی باشگاه را جلب کرد و استقلالی شد، بویان نایدنوف بود. بازیکنی که سابقه بدی ندارد اما هیچوقت، نه گلزن بوده و نه گل‌ساز متبحری محسوب می‌شود.

پست تخصصی نایدنوف، هافبک مرکزی و هافبک دفاعی است. او این فصل در لیگ حرفه‌ای مصر، فقط ۴ بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و یک پاس گل داد. فصل پیش که بازیکن ثابت رابوتنیچکی مقدونیه بود هم در ۳۰ بازی، آمار ۴ گل و ۳ پاس گل را به جا گذاشت که بهترین کارنامه‌اش در زمینه گلزنی و گل‌سازی است. آماری که نشان می‌دهد نقش او در زمین، بر خلاف تصور تهاجمی نیست.

استقلال در روزهایی که نیاز پررنگی به مهاجم نوک دارد، در پستی بازیکن خریده که بهترین مهره‌هایش در آن حضور دارند. امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید باقری و روزبه چشمی، هافبک دفاعی‌های متخصص استقلال هستند که بخاطر ترافیک در این پست،‌ گاهی مجبورند در دیگر پست‌های زمین به میدان بروند. حالا استقلال به جای خرید یک مهاجم گلزن، نایدنوف را هم به جمع هافبک دفاعی‌هایش اضافه کرده تا در پرترافیک‌ترین پستش، رقابت از این هم بیشتر شود.

شفقنا

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند