Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تخلیه‌ نیروهای آتش‌نشانی از ساختمان وزارت نیرو در راستای تغییر تاکتیک بوده است.

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش‌نشانان از همان لحظات اولیه‌ امکان ورود به طبقه منفی 4 را داشته‌اند و حتی بعضی از تجهیزات را به این طبقه برده‌اند اما در حال حاضر به طبقه منفی 3 ورود کرده‌اند و از کف طبقه‌ منفی 3 حفره‌هایی را ایجاد کردند تا بتوانند از این طریق‌ دود را تخلیه و به طبقه منفی 4 راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: سازه ساختمان وزارت نیرو فلزی‌ بوده و ساختمان‌هایی که سازه فلزی داشته باشند در مقابله با آتش و حرارت ضعیف عمل می‌کنند البته این بدان معنا نیست که ساختمان ریزش کند.

داوری بیان کرد: این آتش‌سوزی چالش‌ها و سختی‌های خود را دارد از این رو آتش‌نشانان به دلیل تغییر تاکتیک از ساختمان خارج شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساختمان وزارت نیرو قبلاً 3 اخطاریه‌ گرفته بود اما باید پرونده آن بررسی شود تا ببینیم عیب و رفع نقص آن رفع شده است یا خیر. اما آن چیزی که مسلم‌ است این است که در زمان آتش‌سوزی سیستم‌های اعلام اطفای‌ اتوماتیک‌ فعال شده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!

جانتان گرینبلات، سیاستمدار و مشاور اوباما مدعی شد ‏همانگونه که ایران نیروهای نیابتی نظامی مانند حزب‌الله دارد، گروه‌های دانشجویی یهودی و فلسطینی نیز نیروهای نیابتی ایران در دانشگاه‌ها هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تحلیلگر آمریکایی: دانشجویان معترض آمریکایی نیرو‌های نیابتی ایران هستند!
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری