Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@13:42:52 GMT

دولت ۱۲برنامه برای پاسخ به مطالبات ضروری دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۱۰۱۸

دولت ۱۲برنامه برای پاسخ به مطالبات ضروری دارد

به گزارش جهان نيوز، «محمد باقر نوبخت» روز سه شنبه در نشست خبری که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین این برنامه ها در رابطه با مسکن و بافت های فرسوده است که 300 هزار فرصت شغلی شامل 260 هزار فرصت شغلی در بافت های فرسوده و 40 هزار فرصت شغلی در مسکن روستایی ایجاد می کند ضمن آنکه مطالبه مقاوم سازی بناها در برابر زلزله نیز پاسخ می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: موضوع برنامه دیگر، در رابطه با مقابله با آلودگی هواست و دولت در نظر دارد برای نوسازی ناوگان برون شهری و درون شهری زمینه ای ایجاد کند که ضمن کاهش آلودگی هوا، کنترل مصرف سوخت و افزایش رفاه مردم در استفاده از حمل و نقل عمومی، 25 هزار فرصت شغلی نیز ایجاد شود.

سخنگوی دولت همچنین برنامه مهم دیگر دولت را کاهش فقر مطلق تا پایان دولت دوازدهم عنوان کرد و گفت: دولت مصمم است همه مستحقان دریافت یارانه کمک نقدی پرداخت کند.

نوبخت گفت: در صورت مخالفت مجلس با حذف یارانه بگیران بی نیاز، برنامه ریشه کنی دولت با مشکل مواجه می شود.

وی ادامه داد: دولت در نظر داشت در صورت تصویب مجلس ساز و کاری مناسب بخشی از یارانه بگیران بی نیاز را حذف و یارانه مستحقان را افزایش دهد که چنانچه با این برنامه مخالفت شود، ریشه کنی فقر که قرار بود تا دولت دوازدهم محقق شود به خطر می افتد.

سخنگوی دولت افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق به این نکته توجه کرده و همکاری لازم را با دولت داشته باشند.

منبع: ایرنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است