Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌وابسته سیاسی سفارت ژاپن در جمهوری اسلامی ایران گفت: راه آهن بین المللی آستاراآستارا و تکمیل کریدور شمال - جنوب، تأثیر مثبت را بر کشور ایران و اقتصاد جهانی دارد.

‌به گزارش ایسنا‌، ماسامیچی سایتو، در جریان سفر خود به شهرستان مرزی بندر آستارا و بازدید از خط آهن و بارانداز ریلی آستارا در خاک جمهوری اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر راه آهن آستارا – رشت کامل ‌شود، تأثیر اقتصادی بسیار بزرگی را در منطقه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راه آهن بین المللی آستاراآستارا و تکمیل کریدور شمال - جنوب، تأثیر خوبی را بر کشور ایران و اقتصاد جهانی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که «کشور ژاپن چه سودی را از این خط ریلی خواهد برد؟»، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود شرکت‌های ژاپنی هم علاقه زیادی داشته باشند تا از این خط آهن بهره مند شوند.

به گزارش ایسنا، امروز (سه شنبه 17 بهمن)، وابسته اقتصادی سفارت ژاپن در جمهوری آذربایجان و وابسته سیاسی سفارت ژاپن در جمهوری اسلامی ایران از خط آهن و بارانداز ریلی آستارا در خاک جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

در این بازدید هیأت ژاپنی در نشستی کوتاه با تنی چند از مسئولان محلی از جمله بابک باستانی، بخشدار مرکزی و تعدادی از کارشناسان حاضر شدند و مذاکراتی در ابعاد مختلف و مرتبط با راه آهن انجام شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی رسانه‌های اسرائیلی ازجمله جروزالم پست وبرخی از رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال درخبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست توسط اسرائیل کشته شده است و او نیروی وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

بنابر گزارش تسنیم، پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکی است که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به‌نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکی است که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و به‌ویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال‌های 2009 و 2010 یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب‌های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902066

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا