Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سه حزب بزرگ آلمان، درباره بعضي از سياست اروپايي به توافق رسيدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، سه حزب بزرگ دموکرات‌ مسيحي، سوسيال‌ مسيحي و سوسيال‌ دموکرات آلمان در ادامه مذاکرات براي دستيابي به نتيجه به منظور تشکيل دولت ائتلافي آلمان درباره اتخاذ سياست اروپايي از جمله اقدامات عملي براي مبارزه با بيکاري جوانان و تقويت بازار کار به توافق رسيدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مارتين شولتس» رئيس حزب سوسيال‌ دموکرات گفت، «نتيجه مذاکرات پيامي فوري براي آغازي جديد در اروپا است.
قراراست امروزسه شنبه، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، «هورست زيهوفر»(Horst Seehofer) رئيس حزب سوسيال‌مسيحي ومارتين شولتس(Martin Schulz)، با حضور در کنفرانس خبري، اطلاعات بيشتري درباره مواقت‌نامه ائتلاف دراختيار رسانه ها قرار دهند.
انتخابات پارلماني آلمان، سپتامبر 2017 برگزار شد، اما حزب حاکم دموکرات مسيحي موفق به کسب اکثريت کرسي هاي پارلماني براي تشکيل دولت نشد.
بن بست سياسي در آلمان براي تشکيل دولت همچنين برنامه هاي مختلف داخلي و خارجي اروپا را از مسائل اقتصادي و مالي منطقه يورو تا سياست هاي مهاجرتي دچار مشکل کرده است.
136/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می (ماه آتی میلادی) دولت فلسطینی را به رسمیت می‌ شناسند.

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرد: انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش العربیه، در ماه مارس، اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که به طور مشترک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تلاش خواهند کرد. این در حالیست که اشغالگران قدس مخالفت صریح خود را با با این اقدام اعلام کردند.

از سوی دیگر، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا پیشتر گفته بود که انتظار دارد مادرید تا ماه جولای به رسمیت شناختن فلسطینیان را اعمال کرده و معتقد است به زودی یک «توده بحرانی» در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت که چندین عضو را برای اتخاذ موضع مشابه تحت فشار نیز قرار دهد.

کد خبر 6092324

دیگر خبرها

  • بورل: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است