Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@12:37:06 GMT

جریمه نقدی دو بازیکن راه یاب ملل مریوان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۲۸۱۶

جریمه نقدی دو بازیکن راه یاب ملل مریوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دور برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام شهید «محسن حججی» روز پنج شنبه 12 بهمن ماه با چهار دیدار در شهرهای کرمان، ارومیه، سیرجان و آمل پیگیری شد. بر اساس گزارش ناظر دیدار لاستیک بارز کرمان و راه یاب ملل مریوان فرهاد ملابهرامی و شاهین حاج رسولی ها دو بازیکن تیم راه یاب ملل به دلیل رفتار ناشایست به کمیته انضباطی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست کمیته انضباطی برای رسیدگی به پرونده آنان روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد و این بازیکنان علاوه بر توبیخ کتبی با درج در پرونده، به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. بنابر این محرومیت فرهاد ملابهرامی و شاهین حاج رسولی ها برای مسابقه بعدی لغو می شود. بر این اساس دو تیم راه یاب ملل مریوان و لاستیک بارز کرمان فردا در سومین دیدار مرحله نخست لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر می روند تا برنده این مسابقه به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم