Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان، گفت: رسانه ها باید در معرفی ورزش کبدی تلاش کنند و بیشتر اهمیت دهند چرا که کبدی این پتانسیل را دارد که در کشور حرف اول ورزش را بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمیدان نیوز، در رابطه با برنامه های دهه فجر این هیئت، افزود: مسابقات محلات شهر اصفهان با شرکت 16 تیم در دستور کار قرار گرفت که کاپیتان تیم ملی کبدی هم در این برنامه ها حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان ادامه داد: این مسابقات در سطح استعدادیابی هم ورود پیدا کرد و نتایج خوبی را به همراه داشت.

حجازی با اشاره به دهمین دوره رقابت‌ های لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه‌ های کشور، گفت: انتخابی تیم ملی در روزهای چهارم تا 10 بهمن ماه در شهر مشهد با حضور 11 تیم برگزار شد که تیم اصفهان موفق شد به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

دختران کبدی کار اصفهان بر سکوی نخست لیگ برتر کبدی کشور

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان تأکید کرد: دختران کبدی کار اصفهان موفق شدند با پنج پیروزی متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرند که این افتخار بزرگی برای اصفهان است.

حجازی با اشاره به جمع بندی تیم های آقایان، خاطر نشان کرد: نتایج خوبی را با توجه به بضاعتی که داشتیم  کسب کردیم و در اردوی تیم ملی برخی از بازیکنان خانم و آقا را از استان اصفهان دعوت خواهند شد.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان تصریح کرد: یکی از بازیکنان ما قهرمان بازی های آسیایی شد که بعد از این مقام، این بازیکن دیگر در اردوهای تیم ملی دعوت نشد که ما این موضوع را پیگیری کردیم.

رشته کبدی در اصفهان شناخته شده نیست

وی درباره وضعیت کبدی در اصفهان، گفت: مقام های خوبی در کشور به دست آوردیم ولی این رشته شناخته شده نیست و قدمت حدود 15 ساله دارد که این مسائل باعث می شود استقبال کمی از این رشته صورت بگیرد.

حجازی با بیان این که ما نسبت به بسیاری از استان ها در وضعیت خوبی قرار داریم، تصریح کرد: ولی مسئله این است که مثلاً در گلستان، ورزش اول کبدی است و در استانی مانند اصفهان، کبدی ورزش 23 یا 24 اصفهان است و ورزش های بسیاری جلوتر از کبدی هستند.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان افزود: باید رسانه ها بیشتر در این ورزش ورود کنند و بیشتر اهمیت بدهند؛ چرا که کبدی این پتانسیل را دارد که در کشور حرف اول ورزشی را بزند.

 سالن تمرین مناسب نداریم

به گفته حجازی ما در اصفهان یک سالن تمرین مناسب نداریم و با این امکانات نمی شود اقدامات خوبی انجام داد.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان باید جایگاه بالاتری در این زمینه داشته باشد و با این که امکانات مناسبی نداریم، مقام های خوبی در سطح کشور و بین المللی کسب می کنیم.

وی با اشاره به این که یکی از ایرادهای ما این است که مربی قوی خوب در دسترس نداریم، گفت: اگر هم در استان باشد، به دلیل مشکلاتی همکاری نمی کنند ولی ما به سمت و سوی برگزاری کلاس ها هستیم، همچنین در این زمینه دوره های آموزشی رایگانی هم برگزار کرده ایم.

حجازی ادامه داد: سال جاری نتایجی را که قابل تصور بود را کسب کردیم ولی باید بگویم پیشرفت بیشتر لازمه تلاش بیشتر است.

آمار کبدی کاران اصفهان ضعیف است

وی با اشاره به وضیعت شهرستان ها در این رشته ورزشی، تصریح کرد: رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها باید هیئت های شهرستانی را فعال کنند تا تیم های قوی تر و بهتری به مسابقات کشوری اعزام کنیم.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان ادامه داد: کبدی کاران رسمی در استان 100 نفر و غیر رسمی ها هم حدود 250 نفر در حال فعالیت هستند که این آمار ضعیفی است و شهرستان ها برای افزایش این آمار باید تلاش لازم را انجام دهند.

حجازی با بیان این که شهرستان برخوار در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، گفت: سرمربی این تیم برای سرمربی گری تیم ملی کشور دعوت شده و بازیکنان خوبی هم دارد.

سازماندهی کبدی روستائیان اصفهان در سال 97

وی با اشاره به دوره های مربیگری هیئت، خاطر نشان کرد: برای اولین بار کلاس مربی گری به صورت رایگان برگزار کردیم تا از مربیان بیشتری در سطح شهر بتوانیم استفاده کنیم که فکر نمی کنم در هیچ کجای ایران چنین کاری انجام دهند.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان در مورد استعدادیابی این رشته ورزشی در روستاها، گفت: ما به این سمت و سو می رویم که با هیئت ورزش های روستایی به نقطه مشترکی برسیم و بتوانیم یک هم افزایی داشته باشیم.

حجازی تصریح کرد: استقبال این ورزش در روستاها بسیار خوب است و در صدد هستیم کبدی روستائیان استان را سازماندهی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت