Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی گفت: وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش همگانی و کمک به هیات‌های ورزشی یک میلیارد تومان در اختیار اداره کل قرار داده که در روزهای آینده به حساب هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها واریز می‌شود. ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حمید رضا مومنی در نشست خبری اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های خانوادگی دارت نقش مهمی در رشد این ورزش در سطح جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما کشور را به هفت منطقه تقسیم کرده‌ایم که در هر ماه هر منطقه آن کسانی که تصور می‌کنند در دارت استعداد دارند را برای آموزش معرفی می‌کنند.

سرمربی تیم ملی دارت گفت: ورزش دارت یکی از کم هزینه ترین ورزش است که انجام آن به راحتی ودر دسترس همه افراد جامعه قرار دارد و در کشور استانهایی مانند تهران، خراسان رضوی، گیلان در ورزش دارت پیشتاز اند.

مومنی افزود: سالن دارت خراسان جنوبی می‌توان گفت در شرق کشور بی نظیر است و این استان در این رشته ورزشی دارای استعدادها و پتانسیل خوبی است که 4 نفر از خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی جوانان در آمدند.

وی بیان داشت: رشته ورزشی دارت به تحکیم روابط خانوادگی کمک می‌کند و ما نیازمند برگزاری جشنواره‌های خانوادگی در این رشته ورزشی هستیم و ما باید ورزش دارت را به سمتی ببریم که اعضای خانواده در کنار هم ساعتی را به این رشته ورزشی بپردازند.

اختصاص یک میلیارد تومانی وزارت ورزش وجوانان برای توسعه ورزش همگانی

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: دارت به عنوان ورزشی همگانی، کم هزینه و پر جاذبه است و حضور چهار دارت باز نوجوان وجوان خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی نشان از وجود استعدادهای بالقوه این رشته ورزشی دارد که باید به آن بیشتر توجه شود.

افضل‌پور با بیان اینکه تجهیز و راه‌اندازی نخستین سالن دارت استان در بیرجند می‌تواند در توسعه این رشته ورزشی نقش زیادی داشته باشد، افزود: اداره کل ورزش وجوانان خراسان جنوبی برای راه اندازی خانه دارت در شهرستانها و تجهیزات و در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی و حمایت‌های مالی را از هیات انجمن‌های ورزشی خواهد داشت.

وی بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان برای توسعه ورزش همگانی و کمک به هیات‌های ورزشی یک میلیارد تومان در اختیار اداره کل قرار داده که در روزهای آینده به حساب هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها واریز می‌شود.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی