Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین حسین دهشیری روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: سایتی که مطالب منتسب به آیت الله مصباح یزدی در مورد اهل سنت را منعکس کرده، در حقیقت فارس نیوز آمریکایی و یک سایت ضد انقلاب است.
وی ادامه داد:مطالب و مباحث مضحک مطرح شده در این سایت،کذب محض می باشد و هیچ گونه ارزش و اعتباری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


7401/ 6133/ خبرنگار- اطمینان ** انتشار- مسلمی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی

به گزارش خبرگزاری مهر، عمار تفتی بازیگر در پنجمین شماره «هیچ‌یک» با بازآفرینی عطار نیشابوری روی جلد این مجله پژوهشی رفت. «هیچ‌یک» به گفته منتشرکنندگانش مجله پژوهشی فرهنگ، هنر و سبک زیست است که تلاش می‌کند با بازسازی یک چهره خاص یا لحظه تاریخی جریانِ فرهنگی بسازد.

هیچ‌یک در آستانه هفته درگذشت «عطار نیشابوری» مطالب شماره جدید خود را به این‌شاعر و عارف ایرانی اختصاص داده است.

عمار تفتی با توجه به انتشار این‌شماره از مجله مذکور که به‌صورت مجازی منتشر می‌شود، درباره عطار نیشابوری گفت: جهان عطار جهان شباهت‌هاست نه تفاوت و اختلاف. جهان عطار جهان یگانگی است نه بیگانگی‌. جهان عطار جهان یکسانیست نه دیگرگونی.

در این شماره از «هیچ‌یک» پژوهش‌هایی از عطار، معماری آرامگاهش، منطق‌الطیر، سال‌های ناآرام زندگانی و دیگر مطالب مربوط به این‌شاعر منتشر شده است.

کد خبر 6084570 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • ساماندهی مرز رسمی پرویزخان نیازمند همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی
  • اولین دادگاه علنی برخط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود
  • اولین دادگاه علنی بر خط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود
  • مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت