Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند ساختمان برق حرارتی گفت: از زبان برخی مسئولان بیان شد که علت حادثه آتش‌سوزی وجود مخزن بزرگی از گازوئیل در ساختمان بوده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، تقریبا یک روز از آتش‌سوزی ساختمان برق حرارتی گذشت و حدود یک ساعت پیش آتش نشانان توانستند به طبقه منفی چهار که بایگانی ساختمان هست، راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته کارکنان این ساختمان، طبقه منفی چهارم ساختمان مختص به بخش بایگانی و طبقه منفی پنچ نیز مربوط به تاسیاست ساختمان بوده که در این طبقه مخازن آب نیز وجود دارد.

هنوز امکان ریزش ساختمان وجود دارد و دور از ذهن نیست. در حال پایین آوردن درجه حرارات هستیم.درجه حرارات در طبقه منفی ۴ به قدری بالا بود که وقتی آب روی آن پاشیده می شد تبخیر می شد. ملکی هچنین اطلاعات دقیقی در خصوص کند و کاری اطراف محل حادثه نداشت.

این کارکنان وزارت نیرو در خصوص آغاز این آتش سوزی گفت: در ابتدای این حادثه، ابتدا هیچ‌فردی از همکاران تفکر آتش‌سوزی به این گستردگی را نداشت و تنها فکر می‌کردند که شاید آسانسورها دچار آتش‌سوزی شده است اما زمانی که آتش‌نشانان به ساختمان وارد شدند و هشدارهای جدی آنها باعث شد که پی به اعماق این حادثه و خطرات آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: پس از آن، دود غلیظی تمام ساختمان را در بر گرفت که دیگر امکان حضور و تردد از پله‌های ساختمان نبود و همکاران تمامی از طریق راه‌پله‌های اضطراری از ساختمان خارج شدند.

این کارمند ساختمان برق حرارتی همچنین گفت که از زبان برخی مسئولان که علت حادثه آتش‌سوزی وجود مخزن بزرگی از گازوئیل در ساختمان بوده است.

این فرد درخصوص خبری‌های تازه از این ساختمان گفت: تاکنون اطلاع‌رسانی در این باره انجام نشده و تنها حراست وزارت در اطراف این ساختمان حضور دارند و تنها شنیده‌های ما نیز حاکی از حرارت بسیار بالا و ترک خوردن دیوارهای ساختمان بوده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئول تأسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو در مورد سه اخطاریه از سوی سازمان آتش‌نشانی مبنی بر ناایمن‌بودن این ساختمان گفت: بله، اخطاریه‌ها داده شده که آخرین اخطاریه مربوط به 6 ماه پیش است که ما ساختمان را بهینه کردیم.

درخصوص دلایل این حادثه نیز تنها گفته شده که کپسول اطفای حریق در طبقه منفی 4 این ساختمان خودبه‌خود فعال شده و با پرتاپ پودر اطفای حریق که با حرارت همراه بوده روی اسناد و کاغذها پاشیده شده و موجب مشتعل شدن این کاغذ‌ها شده است .

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان