Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، سومین مرحله اردوی آمادگی سه روزه تیم ملی کانوپولوی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از فردا 18 بهمن ماه به میزبانی دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

12 قایقران به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان دعوت شدند تا تمرینات خود را به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان کانادا دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو از فردا 18 بهمن ماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا 20 بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

اشکان صیادی سرمربی، مهرگان خیرالهی به غتوان مربی کادر فتی تیم ملی هستند.

محمد یزدانی و محمدصالح سلطانی از مازندران، رضا بیگی از چهارمحال و بختیاری، شایگان خیرالهی، علی قدمی و محمدعلی ملایی از البرز، رضا انصاری از تهران، میلاد جعفری و امیرحسین، زمانی از زنجان، رامین غیاثوند و محمدرضا جمشیدیان ثالث از مرکزی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

602

فدراسیون مردان کانوپولو ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه

افتتاحیه مراسم راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه هم‌زمان با برگزاری برنامه‌های بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم افتتاحیه راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با حضور مسئولان استانی در آمفی‌تئاتر دانشکده ادبیات دانشگاه رازی با حضور یک‌هزار نفر از دانشجویان سراسر استان برگزار شد.

قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: برنامه راهیان نور کشور هر ساله در استان کرمانشاه با صعود سراسری راهیان نور سراسر کشور به ارتفاعات بازی‌دراز اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا هر ساله در بسیج دانشجویی، مراسم افتتاحیه را با نام و یاد شهدا در قالب برگزاری یادواره شهدا برگزار می‌کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: دانشجویان بسیجی امروز و بعد از برگزاری مراسم، از دانشگاه رازی برای شرکت در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، راهی سرپل ذهاب خواهند شد.

کد خبر 751782

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی شاگردان کاوه در مازندران فقط با ۶ کشتی‌گیر
  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • جزئیات سومین کنگره علمی «وانا» اعلام شد
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس