Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@13:24:44 GMT

عذرخواهی "تارانتینو" پس از 15 سال

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۴۰۳۰

کوئنتین تارانتینو پس از انتقاد اوما تورمن از فیلم‌برداری صحنه تصادف ماشین در فیلم «بیل را بکش» در سال ۲۰۰۳ سکوت خود را شکست و بابت آن اتفاق عذرخواهی کرد و آن را یکی از بزرگ‌ترین تاسف‌های زندگی‌اش نامید. ناطقان: به نقل از تایم، کوئنتین تارانتینو پس از انتقاد اوما تورمن از فیلم‌برداری صحنه تصادف ماشین در فیلم «بیل را بکش» در سال 2003 سکوت خود را شکست و بابت آن اتفاق عذرخواهی کرد و آن را یکی از بزرگ‌ترین تاسف‌های زندگی‌اش نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تارانتینو در مورد آن حادثه گفت که وسیله نقلیه‌ای که برای فیلم‌برداری در نظر گرفته شده بود در آن زمان ایمن بود و به عمدا برای این هنرپیشه زن دستکاری نشده بود.
تارانتینو این مصاحبه را در جواب صحبت‌های خانم تورمن در مورد تصادف سر صحنه فیلم‌برداری «بیل را بکش» انجام داده است. اوما تورمن دو روز پیش در مصاحبه با نیویورک تایمز ضمن فاش کردن تعرض جنسی هاوری وینستین نسبت به او در بخشی از مصاحبه‌اش به تصادف واقعی پیش آمده در فیلمبرداری فیلم تارانتینو انتقاد کرد و آن را عامدانه توصیف کرده بود. 
ضمنا «هاوِی وِینستین» که اخیرا مورد اتهامات متعدد تعرض جنسی قرار گرفته در سال 2003 تهیه‌کننده همین فیلم «بیل را بکش» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» بوده است. این دو مدت مدیدی است که با هم همکاری دارند.
البته وینستین تا کنون تمام اتهامات تجاوز جنسی را رد کرده و هرگونه ارتباط را مبنی بر اراده طرف مقابل عنوان کرده است.
تارانتینو در مورد تصادف خانم تورمن در فیلمش می‌گوید: خیلی برایم مهم بود که اتفاقی در صحنه فیلم‌برداری برای هنرپیشه‌ام نیافتد ازینرو قبل از خانم تورمن، خود با آن ماشین رانندگی کردم و از ایمنی آن اطمینان حاصل کردم. هرچند پس از تصادف پیش آمده رابطه کاری من و خانم تورمن به مدت 3 سال خراب شد و این را یکی از تاسف‌انگیزترین موارد زندگی کاری‌ام دانستم زیرا اعتماد اوما تورن نسبت به من از بین رفته بود.
تا کنون پس از انتشار مصاحبه و جوابیه تارانتینو، خانم اوما تورمن یا نماینده‌اش هیچ گونه جواب یا تفسیری از مصاحبه تارانتینو منتشر نکرده و واکنشی نشان نداده‌اند.
منبع: فارس برچسب ها: کوئنتین تارانتینو ، فیلم بیل را بکش ، عذرخواهی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...

به گزارش همشهری آنلاین او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

کد خبر 847116 برچسب‌ها ویژه ورزشی علیرضا دبیر

دیگر خبرها

  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!