Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:11:45 GMT

دستگیری عامل آتش سوزی ۱۶ مغازه در شازند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۴۱۵۰

دستگیری عامل آتش سوزی ۱۶ مغازه در شازند

به گزارش گروه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ علیرضا رفیعی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شازند با اعلام خبر دستگیری عامل حریق پاساژ قائم شهر شازند گفت: اختلاف و انتقام جویی یکی از کسبه باعث حریق پاساژ شد.

سرهنگ رفیعی افزود: بامداد روزدوشنبه شانزدهم بهمن ماه با اعلام گزارشی از حریق پاساژ قائم در خیابان انقلاب شهرستان شازند بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان این حریق در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اقدامات تخصصی مأموران انتظامی، عامل این حریق در مدت زمانی کوتاه شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بازرسی از منزل این فرد کلیه ادوات و وسایلی که این فرد برای آتش سوزی مورد استفاده قرار داده بود کشف شد.

اعترافات فرد دستگیر شده

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: متهم در اعترافات خود اذعان داشت، از مدت‌ها قبل با یکی از کسبه همجوار خود که هر دو فروشنده یک نوع کالا بودند، اختلاف و چندین بار با یکدیگر مشاجره داشته اند.

وی با بیان کرد: با توجه به اینکه متهم از زمان خرید اجناس توسط مغازه دار رقیب خود مطلع بوده، در شب حادثه با برداشتن ریموت درب ورودی، وارد پاساژ شده و اقدام به آتش سوزی مغازه رقیبش می‌کند که کنترل آتش از دستش خارج شده و آتش به دیگر مغازه‌ها سرایت کرده و او هم با توجه به گستردگی آتش از محل فرار می‌کند.

سرهنگ رفیعی با اشاره به اینکه در این آتش سوزی ۱۶ مغازه در آتش سوخت گفت: پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اجرا شد.

انتهای پیام / ج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ابراهیم قنبری درخصوص آخرین وضعیت حادثه آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز واقع در کوی مهدیس گفت: شامگاه یکشنبه، ۲۷ اسفندماه بخشی از این مجتمع دچار آتش سوزی شد.


وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، ١٠ خودروی اطفای حریق به همراه خودروی نردبان ٣٢ متری و ۵٠ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.


قنبری با اشاره به پایان عملیات اطفای حریق در ساعت ۹ صبح امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند ادامه داد: باتلاش آتش نشانان از سرایت آتش به سایر انبار‌ها و گسترش خسارت در مجتمع بنکداران جلوگیری شد.


مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه کارشناسان بیمه باید علت حادثه را بررسی و اعلام کنند، اضافه کرد: درحال حاضر ۲ خودروی اطفای حریق و ۴ نیرو در محل حادثه حضور دارند تا درصورت وقوع آتش سوزی مجدد، وارد عمل شوند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان
  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران
  • مصدومیت پنج نفر در آتش سوزی یک آپارتمان در سمنان
  • جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز
  • حریق مغازه موتور سازی در فریمان ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • تکرار مازوت سوزی در نیروگاه شازند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 
  • آتش سوزی در یکی از انبارهای شرکت فولاد خوزستان مهار شد