Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@12:09:25 GMT

10 خودروی محبوب خانم‌ها در سال 2017/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۴۲۸۷

10 خودروی محبوب خانم‌ها در سال 2017/ تصاویر

ب‌ام‌و m6 کابریو

به دلیل یک سقف روباز، تریم زیبا و طیف مختلف رنگ‌ها در کابین و ظاهر خارجی بسیار مورد توجه خانم‌هاست.

دوج وایپر

پورشه پانامرا

هر خانمی در جهان به یک پورشه و احتمالا به نوع شاسی‌بلند آن علاقه دارد. رنگ‌های نقره‌ای و قرمز این خودرو برای خانم‌ها جذابیت بیشتری خواهند داشت. این خودرو نه تنها جذابیت‌های ظاهری دارد بلکه لذت رانندگی روی جاده را برای صاحبانش را به خوبی رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیپ رانگلر

با وجود اینکه خودرو ظاهری مردانه دارد اما برای خانم‌ها نیز جذاب است. از نظر ظاهری نیز با رنگ‌های زیادی ارائه می‌شود.

سوبارو فورستر

این خودرو در فضای خارجی جذاب ظاهر شده و دارای فضای داخلی زیباتری است. اکثر خانم‌ها این خودرو را نه به دلیل ظاهر زیبا بلکه به دلیل عملکرد خوبش در جاده و خیابان‌های شهر دوست دارند. در مقایسه با خودروهای لوکس چندان گران نیست که  فاکتور مناسب دیگری برای محبوبیت آن بین خانم‌ها محسوب می‌شود و به همین دلیل یکی ازخودروهای محبوب‌ خانم‌ها  در سال 2017 به شمار می‌آید.

مازراتی

مازراتی برای زنان شیک و زیبا محسوب می‌شود. این خودرو یک مدل منحصربه‌فرد زنانه محسوب نمی‌شود. مردان نیز علاقه وافری به مازراتی نشان داده‌اند. البته مردان به این خودرو به عنوان یک مدل عملکردی و پرسرعت مناسب می‌نگرند و خانم‌ها جذب وقارش شده‌اند.

هامر

تعجب نکنید اگر زنان امروزی این خودروی suv را بپسندند و پشت فرمان آن از کنار شما رد شوند. در دنیای امروز این موضوع امری طبیعی به نظر می‌رسد. شکل جعبه‌ای آن با خطوط زاویه‌دار ظریف برای زنان جذاب است. از طرفی رفاه و زیبایی درونی خودرو در جذب خانم‌ها نقش موثری بازی کرده است.

مرسدس بنز کلاس e

کدام خانمی نمی‌خواهد این خودروی زیبا، کلاسیک، ظریف و جذاب را  براند. از نظر فنی بسیار خوب و کاربردی است و از نظر زیبایی و امکانات شاخصه‌های لوکس‌ترین خودروی مرسدس یعنی کلاس  s را به ارث برده است.

بوگاتی ویرون

می‌توان گفت این خودرو آنقدر جذابیت و زیبایی ظاهری دارد که به تنهایی زنان را جذب کند. قدرتمند است و توجه همگان را به خود جذب خواهد کرد.

تسلا مدل s

بهترین خودروی الکتریکی جهان باز هم از نگاه خانم‌ها زیباست. فضای فناورانه داخلی و قدرت زیادش نیز برای خانم‌ها جذاب ظاهر شده است.

منبع: عصر ایران

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده