Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@10:27:48 GMT

علت آتش‌سوزی در ساختمان وزارت نیرو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۴۴۷۴

علت آتش‌سوزی در ساختمان وزارت نیرو مشخص شد

علیرضا ساوالان‌پور مسئول تأسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو اظهار کرد: علت حادثه آتش‌سوزی ساختمان برق حرارتی وابسته به وزارت نیرو فعال شدن کپسول اطفای حریق بوده است.

وی در ادامه افزود: یک مخزن ۳ هزار لیتری گازوئیل در حیاط این شرکت هنوز باقی مانده است که این مخزن برای مواقع ضروری استفاده می‌شود.

ساوالان‌پور در مورد علت بروز این حادثه گفت: کپسول اطفای حریق در طبقه منفی ۴ این ساختمان خودبه‌خود فعال شده و با پرتاپ پودر اطفای حریق که با حرارت همراه بوده روی اسناد و کاغذها پاشیده شده و موجب مشتعل شدن این کاغذ‌ها شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تأسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو در مورد سه اخطاریه از سوی سازمان آتش‌نشانی مبنی بر ناایمن‌بودن این ساختمان گفت: بله، اخطاریه‌ها داده شده که آخرین اخطاریه مربوط به ۶ ماه پیش است که ما ساختمان را بهینه کردیم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در میدان ولیعصر تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان مسکونی و نجات هفت نفر از جمله ۲ کودک ۲ قلوی ۶ ماهه خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱:۱۲ بامداد حادثه آتش سوزی در میدان ولیعصر (عج) خیابان سازش به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه ۲۰ واحدی و در یک واحد ۶۰ متری آتش سوزی از ترانس برق آغاز و به داخل منزل سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی طبقات را فرا گرفته بود گفت: در واحد مجاور اعضای خانواده پنج نفره از جمله ۲ کودک ۲ قلوی ۶ ماهه و خردسال چهار ساله به همراه پدر و مادر و همچنین ۲ نفر دیگر که در واحد بالایی بودند، در وضعیت نا ایمن قرار داشتند که آتش نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی این هفت نفر را به پایین ساختمان منتقل کردند که خوشبختانه مورد خاصی نداشتند، اما برای اطمینان به عوامل اورژانس تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی ساختمان در شرق تهران هشت نجات‌یافته داشت
  • جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز+ علت در دست بررسی
  • جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز
  • خواستار توقف مازوت‌سوزی در اصفهان هستیم
  • آتش‌سوزی آپارتمان در بروکلین/ ۲ نفر جان باختند
  • ببینید | نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله از دل آتش‌سوزی یک ساختمان در تهران
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران/ جزئیات
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر تهران
  • پرونده مقصران آتش سوزی ساختمان پلاسکو به اجرای احکام رسید