Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شاهرود- ايرنا- بخشدار بيارجمند گفت: 22 طرح عمراني با اعتبار 75 ميليارد و 846 ميليون ريال روز سه شنبه در اين بخش به بهره برداري رسيد.

روح الله کريمي در حاشيه افتتاح برخي از اين پروژه ها در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بهره برداري از آسفالت و بهسازي پارک شاهد بيارجمند با اعتبار 6 ميليارد ريال از جمله اين طرح هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به گشايش بازارچه کارآفريني بانوان بيارجمند با حضور فرماندار شاهرود، بيان کرد: 2 طرح تعريض و روکش آسفالت محور بيارجمند - خانخودي به ارزش 14 ميليارد ريال و بهسازي جدول کشي و آسفالت گلزار شهداي خانخودي با هزينه 700 ميليون ريال با حضور مديران شهرستان به بهره برداري رسيد.
بخشدار بيارجمند مرمت و بازسازي قنات شورمزه دستجرد را ديگر طرح افتتاح شده خواند واضافه کرد: در اين طرح براي حفر سه حلقه چاه جديدو ريزش برداري و پينه برداري 600 ميليون ريال هزينه شده است.
کريمي همچنين با بيان اينکه عمليات اجرايي سه طرح با اعتبار 13 ميليارد و 525 ميليون ريال آغاز شد ، افزود: روکش آسفالت سرد محور بيارجمند - بردسکن به طول 10 کيلومتر و با اعتبار هفت ميليارد ريال، عمليات نهالکاري و بيابان زدايي در روستاي دستجرد به مساحت 300 هکتار و با اعتبار 6 ميليارد ريال و نيز اجراي شبکه فشار متوسط هوايي براي رينگ فيدر خانخودي و منابع طبيعي بيارجمند به طول يکهزار و 500 متر و با اعتبار 525 ميليون ريال آغاز شد.
بهره برداري از 133 پروژه با اعتبار 650 ميليون ريال در شهرستان شاهرود، ازجمله برنامه هاي دهه فجر امسال است.
بخش محروم بيارجمند شاهرود 40 روستا و حدود 10 هزار نفر جمعيت دارد.
شغل بيشتر اهالي اين بخش که با کمبود آب روبرو هستند ، کشاورزي و دامداري است.
7359 /6167 خبرنگار: مهسا شانيان *** انتشار دهنده : محسن شاکري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳