Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان گفت: شامگاه پنج‌شنبه دختربچه‌ای ۴ ساله‌ در خمینی‌شهر توسط برادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و توسط مردم به بیمارستان اشرفی اصفهانی این شهرستان منتقل شد.

تسنیم نوشت: مجتبی ناجی با اشاره به کودک آزاری دختر 4 ساله در خمینی‌شهر اظهار داشت: شامگاه پنج‌شنبه کودکی حدودا 4 ساله با پای شکسته و صورتی کبود پشت بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی‌شهر توسط مردم پیدا شده و به بیمارستان منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بعد از تماس مددکار بیمارستان اشرفی اصفهانی با اورژانس اجتماعی بهزیستی و اعزام مددکار، متوجه شدیم کودک از نظر جسمی، روحی و روانی در حالت خوبی قرار ندارد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه کودک که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، عمل جراحی شد، گفت: در حال حاضر وضعیت جسمانی وی بهتر است و بعد از جراحی ناحیه لگن به بخش منتقل شده و بستری است.

وی ادامه داد: تیم مداخله در درمان، حکم دستگاه قضایی را گرفتند که پس از ترخیص از بیمارستان، کودک به مرکز خانه کودک بهزیستی ارجاع داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌ای که مشکلات جسمی کودک رو به بهبود است، تنش روانی او نیز کاهش می‌یابد و می‌توان ارتباط عمیق‌تری با وی برقرار کرد و در زمینه تشخیص هویت کودک اقدام کرد.

وی با اشاره به صحبت‌های اولیه کودک با مددکار اظهار داشت: نام این کودک زهرا است و توسط برادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته اما پس از گفتن نام و علت مجروحیتش، دیگر صحبت نکرده است.

معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان افزود: زهرا در شرایط پر استرس روحی بدی قرار دارد اما با مداخلات درمانی و پزشکی رو به بهبود است. مسائل عاطفی و روحی وی نیاز به زمان دارد.

وی تصریح کرد: بعد از اعزام کودک به شیرخوارگاه، در صورت مراجعه والدین یا بستگان وی به بهزیستی در صورت داشتن خانواده با کفایت، زهرا به خانواده‌اش بازگردانده می‌شود و در صورت عدم داشتن لیاقت و کفایت برای سرپرستی والدین، اگر بستگان درجه 2 کودک، صلاحیت و امکان نگهداری از زهرا را داشته باشند، کودک به آنها واگذار می‌شود و ماهیانه مبلغی برای هزینه مراقبت و نگهداری به آنها داده می‌شود.

ناجی خاطرنشان کرد: در صورت عدم مراجعه والدین یا عدم صلاحیت واگذاری، زهرا در خانه‌های کودک بهزیستی که کودکان بدسرپرست یا بی‌سرپرست مجهول الهویه نگهداری می‌شوند، به شکل شبانه روزی پذیرش می‌شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد در شهرستان قائمشهر موجب مرگ کودک ۷ ساله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اظهار داشت: حادثه غم انگیز در منزل مسکونی در  شهرستان قائمشهر رخ داد و پسر 7 ساله  خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد سقوط کمد باعث مرگ وی شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر فرزندان خردسال در خانه دارند تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانند و وسایلی مانند اسباب‌ بازی‌ها و خوراکی ‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه ‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنند.

عباسی ادامه داد: اقلام سنگین ‌تر را بهتر است در قفسه‌ها و کشوهای پایین ‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان