Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@13:11:33 GMT

اولین مجمع انجمن‌های علمی داروسازی تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۵۵۰۶۹

اولین مجمع انجمن‌های علمی داروسازی تشکیل می‌شود

رئیس مرکز تحقیقات دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تشکیل اولین مجمع انجمن‌های علمی داروسازی در همایش داروسازی نوین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر سید فرشاد حسینی شیرازی، دبیر اولین همایش داروسازی نوین با اعلام اینکه اولین همایش داروسازی نوین از ۱۸ تا ۲۰ بهمن ۹۶ در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود، گفت: قرار است در این کنگره آخرین دستاوردهای داروسازی نوین توسط میهمانان داخلی و خارجی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز تحقیقات دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: قائم مقام انجمن بین المللی داروسازان آلمان و انگلیس، رئیس کمیته اخلاق داروسازی WHO از استرالیا، رئیس اداره دارویی قزاقزستان و دانشکده داروسازی اَلماتی، مدیرگروه اقتصاد دارویی دانشگاه مسکو از جمله مهمانان خارجی این کنگره هستند. همچنین هیات مدیره انجمن‌های علمی دارویی کشور، هیات مدیره سندیکای دارویی کشور، بورد تخصصی آموزش داروسازی وزارت بهداشت و معاونان غذا و داروی کشور، تشکل‌های دانشجویان دانشکده‌های داروسازی کشور و همه افرادی که مقالات آنها پذیرفته شده در این کنگره حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: اولین همایش داروسازی نوین فرصتی را فراهم خواهد آورد تا ضمن بیان مسائل اقتصادی مرتبط با دارو، روابط واحدهای تولید، توزیع و پخش با سازمان‌های دولتی نیز فراهم شود.

حسینی شیرازی یادآور شد: بیان چالش‌های آموزش داروسازی در سطوح عمومی و تخصصی و چالش‌های اقتصاد و بازاریابی دارو در سطح داخل کشور و بین الملل مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گیرد.

وی از برپایی ۳۶ کارگاه آموزشی و پژوهشی در خلال برگزاری کنگره خبر داد و افزود: تعدادی از این کارگاه‌ها دارای امتیاز بازآموزی خواهند بود.

حسینی شیرازی با اشاره به تعدد انجمن‌های علمی داروسازی کشور که مسائلی را ایجاد کرده است، تاکید کرد: قرار است در این کنگره اولین مجمع انجمن‌های علمی داروسازی شکل بگیرد.

وی با اشاره به نقش صنعت و دانشگاه در حوزه داروسازی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم بین صنعت و دانشگاه ارتباط قوی‌تری ایجاد کنیم، می‌بایست حوزه‌های ارتباطی انطباق دهنده ایجاد شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم