Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولاخواه با تاکید بر اینکه اگر با ایجاد مانع مشکل حل می شود, ما انجام می دهیم گفت: ایجاد مانع باعث بد ریختی و نمای نا زیبا در پل می شود ولی برای حفظ اصول ایمنی موانع را ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، پل روگذر شهدای دانشجو ظهردیروز  بار دیگر شاهد اقدام به خودکشی یک جوان روی عرشه این پل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تکرار حوادث این مکان داوود طالب نژاد رئیس سازمان آتش نشانی تبریز در گفتگو با تبریز بیدار از مکاتبه با شهرداری منطقه یک برای ایجاد موانع در این پل خبرداد.

در همین زمینه به سراغ محمد علی مولاخواه شهردار منطقه یک تبریز رفتیم.

مولاه خواه در گفتگو با تبریزبیدار با بیان اینکه متاسفانه بیشتر این خودکشی ها و حوادث اینچنینی با هدف به چالش کشیدن مدیریت شهری تبریز صورت می گیرد اظهار داشت: اگر ما مانع هم ایجاد کنیم فرد می تواند در هر مکان دیگر اقدام  به خودکشی کند مثلا روی فرد برجی در تبریز برود و تهدید به خودکشی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه بیشتر این افراد با هدف خودنمایی دست به خودکشی در این مکان می زنند.

شهردار منطقه یک تبریز در ادامه با گفت: پیمانکار این پل از دفتر فنی شهرداری در حال اخذ مجوز برای ایجاد تغییرات و موانع در عرشه پل است تا اینچنین حوادثی در این محل تکرار نشود.

وی با تاکید بر اینکه اگر با ایجاد مانع مشکل حل می شود ما انجام می دهیم گفت:ایجاد مانع باعث بد ریختی و نمای نا زیبا در پل می شود ولی برای حفظ اصول ایمنی موانع را ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!