Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل ارشاد استان مرکزی گفت: جشنواره مد و لباس فجر به افزایش مؤسسات قانونی این حوزه کمک کرده است و افزایش انگیزه در میان طراحان و تولیدکنندگان را شاهد بوده‌ایم.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، محسن شریفی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و رئیس کارگروه مد و لباس این استان، درباره دلایل پیشتازی استان مرکزی در امر برپایی جشنواره های استانی مد و لباس و ضرورت برگزاری جشنواره فجر در ابعاد کشوری و بین المللی گفت: لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری در ارائه سبک زندگی اسلامی و در راستای شعار اقتصاد مقاومتی ما را بر آن داشته تا توجه خود را به حوزه مد و لباس در ابعاد وسیع معطوف کنیم و بدون شک با تداوم این جریان، طرحهای جدید متناسب با شاخص‌ها و استانداردهای اسلامی ایرانی از سراسر کشور ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: زمینه سازی برای کشف  و ظهور استعدادها و خلاقیت های نو مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی از مهمترین اهداف ما در برپایی ۴ دوره جشنواره بوده است و همواره ایجاد اشتغال پایدار برای طراحان مد و لباس کشور و استان را نیز در نظر داشته ایم.

شریفی با اشاره به تقدیر از طراحان و تلاشگران توسعه پوشاک اسلامی ایرانی در تمامی ادوار برگزاری جشنواره مد و لباس استان مرکزی بیان کرد: جشنواره مد و لباس فجر به افزایش مؤسسات قانونی این حوزه کمک کرده است و افزایش انگیزه فعالیت طراحان و تولیدکنندگان را شاهد بوده ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و رئیس کارگروه مد و لباس این استان در خاتمه گفت: ترویج طرح‌های ملی مناسب با سلیقه ها و درخور شان والای ملت ایران بر اساس سبک زندگی اسلامی در سایه برپایی جشنواره هایی همچون مد و لباس فجر محقق می‌شود و امیدواریم با افزایش تعامل میان فعالان و مدیران این عرصه، شاهد پیشرفت های بیش از پیش باشیم.

هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه  ۹۶ همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

true برچسب ها : جشنواره مد و لباس جشنواره مد و لباس فجر خبرگزاری مهر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم