Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به همت بسیج اساتید و معاونت فرهنگی دانشجویی و به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر با خانواده‌های شهدا و جانبازان دانشجویان واحد قائم‌شهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا محمودپور مدیرروابط عمومی واحد قائم شهر امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی را مرهون ایثارگری و رشادت های شهدا و رزمندگان دانست و خاطرنشان کرد: «شهدا باعث عزت و اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران هستند و امروز نیز خدمت به خانواده های آنان توفیق الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی حضور در کنار خانواده معظم شهدا و جانبازان را توفیق الهی دانست و گفت: «شهدا و جانبازانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی به‌سزا و ارزشمند داشتند با اهدای جان و مال خود بیشترین خدمت را به نظام و انقلاب اسلامی ارائه کردند و سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه هستند.»

رئیس بنیاد شهید شهرستان قائم شهر، اعضای هیأت رئیسه واحد قائم شهر و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان از خانواده های جانباز نصرت سلیمانی، ارسلان احسانی و خانواده شهید قربانعلی فرجود دیدار کردند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۵۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ زیاد النَخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم